جزییات برگزاری آیین بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های فارس

آیین بزرگداشت شهدای دفاع مقدس همزمان با هفته بسیج در شهرستان های استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، مراسم «شبی با شهدا» به یاد ۱۲ شهید سرافراز دفاع مقدس روستای «رشن آباد» و گرامی داشت شهدای مظلوم غزه برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام شهیم امام جمعه شهرستان کوه چنار و روایت گری محمد امیری رزمنده و جانباز دفاع مقدس همراه است.

این یادواره شهدا روز پنجشنبه دوم آذرماه از ساعت هفت شب حسینیه عاشقان ثارالله روستای رشن آباد برگزار می شود.

برگزاری یادواره شهدای روستاهای شهرستان رستم

همچنین یادواره شهدای روستاهای امامزاده شاه جهان احمد شهرستان رستم نیز با سخنرانی سرهنگ پاسدار امید براتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رستم برگزار می شود.

در این آیین محمد امیری از شیراز روایت گری و مجید رضایی ذاکر اهل بیت(ع) نیز مرثیه خوانی می کند.

اجرای نمایش ایثار و شهادت توسط هنرمندان شهرستان رستم از دیگر برنامه های این آیین است که روز پنجشنبه دوم آذرماه از ساعت ۹ صبح در صحن آستان امامزاده شاه جهان احمد شهرستان رستم برگزار می شود.

یادواره شهدای «جنت آباد» آباده

براساس این گزارش، یادواره شهدای محله جنت آباد شهرستان آباده نیز دیگر یادواره شهدا در استان فارس است که با سخنرانی حسن مسعودی و مرثیه سرایی مهدی بخشی صورت می گیرد.

این آیین که با روایت گری محمد عابدی روز پنجشنبه دوم آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ گلزار شهدای محله جنت آباد شهرستان آباده انجام می شود.

بزرگداشت شهدای کارمند و اصناف فسا

در شهرستان فسا نیز یادواره ۳۰ شهید والا مقام کارمند و ۱۷ شهید گرانقدر اصناف با سخنرانی جناب سرهنگ شهرام قاسمی مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس برگزار می شود.

این یادواره روز پنجشنبه دوم آذرماه از ساعت ۹ صبح در دانشگاه فسا انجام می شود.

کد خبر 1735060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha