تفکر بسیجی امپراطوری آمریکا را درهم شکست

دوهندو با بیان اینکه ضعف های مواکب شناسایی و برطرف خواهد شد گفت: باتفکر بسیجی امپراطوری آمریکا را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مجید دوهندو امروز (چهارشنبه ۱ آذر) در مراسم تجلیل از خادمان مواکب اربعین حسینی که در سالن اجتماعات بانک ملی رشت برگزار شد، ‌ ضمن تبریک هفته بسیج اظهارکرد : فرهنگ و تفکر بسیجی در حال گسترش است، به وسیله تفکر بسیجی توانستیم امپراطوری آمریکا را در هم بشکنیم.

رئیس ستاد باز سازی عتبات و عالیات گیلان با بیان اینکه امروز غزه و حماس با بهره گیری از تفکر بسیحی در برابر رژیم صهیونیستی در حال ایستادگی و مقابله است گفت : تفکر بسیجی درمان هر دردی است هر مشکلی که در طول انقلاب اسلامی به وجود آمده به وسیله این فرهنگ حل شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز به واسطه فرهنگ بسیجی همه مشکلات کشور را حل می شود، افزود : و گرامی بدوریم هفته مبارک بسیج است.

دوهندو با بیان اینکه امسال انتقال تجهیزات و تغذیه سهل تر از سال های گذشته به کشور عراق انجام شد، تصریح کرد: ضعف های مواکب بایستی شناسایی و رفع شود، مواکب حسینی مواکب عملیاتی هستند.

رئیس ستاد باز سازی عتبات و عالیات گیلان خاطر نشان کرد: امسال ۳۱ موکب حسینی از گیلان در ایام اربعین حسینی فعال بود که از این تعداد ۲۱ موکب در کربلا معلی مستقر بود و ۵ موکب در مرزها و ۳ موکب در نجف اشرف و ۲ موکب دیگر نیز در مسیر نجف به کربلا فعال بود وخدمات لازم را به زائرین ارائه می دادند. ‌

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از یک میلیون زائر در مواکب گیلان پذیرایی می شدند، خاطر نشان کرد :۱۳۲ هزار نفر در مواکب گیلان اسکان داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشتیم.


رئیس ستاد باز سازی عتبات و عالیات گیلان اظهار داشت : برای نخستین بار کاروان رسانه ای از گیلان همراه مواکب برای انعکاس فعالیت های مواکب وحضور گسترده زائرین در پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شدند.

کد خبر 1735061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha