کانون های مساجد برای تحقق منویات رهبری در حوزه قرآن ورود کنند

حجت الاسلام حسینی کارنامی با اشاره به فعالیت دشمنان اسلام برای قداست زدایی از قرآن کریم، گفت: پایگاه های قرآنی کانون های مساجد باید برای تحقق منویات قرآنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بین نسل نو فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی- امام جمعه موقت ساری و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آئین اختتامیه و تجلیل از منتخبین شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در امامزاده عباس (ع) ساری، با بیان اینکه انس با قرآن مراتب و مراحلی دارد، اظهار کرد: تلاوت قرآن اثرات فراوانی را در روح و ذهن انسان می گذارد.

وی با بیان اینکه انسان نیروی معنوی برای انجام زندگی روزمره را از قرآن باید دریافت کند، افزود: انسان که با قرآن مانوس باشد در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دچار تردید نمی شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی به اهمیت تفسیر و تدبر در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: عمل به دستورات قرآن کریم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه عمل به قرآن باید در زندگی فردی و اجتماعی ملموس باشد، بیان کرد: متاسفانه قرآن سوزی، شبهه افکنی درباره آیات قرآن و اهانت به این مصحف شریف زیبنده نیست.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه دنیا تلاش دارد که قرآن و آموزه های ناب معجزه رسول خدا حضرت محمدمصطفی(ص) در جامعه اسلامی تضعیف شد، گفت: قرآن قطب است و دشمن برای عدم بهره مندی از دستورات قرآن کریم هزینه می کند.

وی با بیان اینکه تفسیر قرآن با هدف پیاده سازی و تبیین معارف قرآن در بین اقشار مختلف جامعه باید مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان باشد، اظهار کرد: پایگاه های قرآنی کانون های مساجد باید برای تحقق منویات قرآنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بین نسل نو فعالیت کنند.

کد خبر 1735130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha