اعلام برنامه های صداوسیمای فارس به مناسبت هفته بسیج

صداوسیمای فارس به مناسبت ۲۹ آبان تا ۵ آذر هفته گرامیداشت بسیج برنامه های مختلفی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس به نقل از روابط عمومی صداوسیمای فارس، برنامه صبح پارسی سیمای فارس در ایام هفته بسیج هر روز به خبرهای مرتبط به این هفته می پردازد. این برنامه شنبه دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۸ زنده روی آنتن می رود.

برنامه "به رسم عاشقی" با دعوت از فرماندهان و مسئولان سپاه فجر فارس و اقشار و نواحی بسیج به بیان عملکرد و اقدامات آنها می پردازد و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از سیمای فارس پخش می شود.

سیمای فارس با پرداختن به این مناسبت در دیگر برنامه های روزانه خود از جمله نگاه روز ساعت ۱۲، کاشانه مهر شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰ ، رویداد، در استان و پخش فیلم های سینمایی و سریال به مناسبت هفته بسیج،  تلاش می کند ضمن گرامیداشت این هفته، مخاطبان را با ارزش ها و عملکرد بسیج آشنا کند.

رادیو فارس هم با برنامه های "صدای واحد" ،"ترنم عشق" و" پلاک۴۳" ساعت ۱۷:۵۵ هر روز به استقبال هفته بسیج می رود.

از دوشنبه ۲۹ آبان همزمان با آغاز هفته بسیج تا ۵ آذر برنامه زنده "نشانه های بی نشان" ساعت ۱۲، برنامه "تاریخ شفاهی جنگ" روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۵، گفتگو با فرماندهان بسیج نواحی هروز در برنامه "سلام کاکو"، گفتگو با فرمانده بسیج در برنامه "مردم و مسئولان" ۲۹ آبان ساعت ۱۳:۱۰،  پرداختن به موضوع بسیج در برنامه های "شبهای شیراز"، "جوان "،"ترنم حکمت"، "راه امام و کلام امام"،بخش‌های پیام،"دیار من فارس"، پخش ۲ مستند با نام‌های "از کوچ تا کوچ" و" از ایل تا فرات" دوشنبه و جمعه ساعت ۱۷:۵۵ از مهمترین برنامه های رادیو فارس به مناسبت هفته بسیج است.

فضای مجازی شبکه فارس هم با تهیه استوری موشن با موضوع معرفی شهید جاویدی بعنوان شهید شاخص و امام خمینی پیشانی کدام رزمنده را بوسید؟ ، اشلو کیست ؟ 
و چه کسی شهید حاج قاسم سلیمانی را از محاصره نجات داد ؟ این هفته را گرامی می دارد.

کد خبر 1735139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha