اقدامات بسیجیان سبب شد هیمنه غرب و استکبار زیر سوال برود

حجت الاسلام موسوی گفت: اقدامات بسیجیان سبب شد هیمنه غرب و استکبار زیر سوال برود و این امر نشان می‌دهد بسیج یک مکتب پویا و زنده است و عقبه فکری و فرهنگی بسیاری دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی امروز در آئین تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری استان مرکزی که با حضور سردار غیاثی راد برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آن در جامعه امری ضروری است.

این مقام ارشد استان ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران مصداق یک تکریم و تعظیم مکتب بزرگ و مدرسه ایثار و از خود گذشتگی است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در ایران اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است، ادامه داد: ایثارگری‌های سید الشهدا الم اسلام خواهی را در جامعه امروز بلند کرد و امروز انسان‌های پاک باخته زیر این الم جمع می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به رشادت های جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس بیان کرد: بسیجیان جوانانی هستند که با لبیک به رهبر و ولی امر خود ره صد ساله را یک شبه طی می‌کنند و این اقدام برگرفته از اعتقادات راسخ است که به ارتقای بشریت در همه جامعه منتج می‌شود.

اقدامات بسیجیان سبب شد هیمنه غرب و استکبار زیر سوال برود

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه به لطف خداوند نهال بسیج نهاده شد، اظهار کرد: این نهال بسیار مقدس و تاثیرگذار به واسطه امام راحل پایه گذاری شد، و اقدامات بسیجیان سبب شد هیمنه غرب و استکبار زیر سوال برود و این امر نشان می‌دهد بسیج یک مکتب پویا و زنده است و عقبه فکری و فرهنگی بسیاری دارد.

این مقام ارشد استان در ادامه با اشاره به اینکه امروز باید بازخوانی از نقش بسیج داشته باشیم، خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج یعنی حضور با اقتدار در همه صحنه‌های کشور است، امید است بتوانم فرهنگ بسیجی را درک کنیم و در این مسیر حرکت کنیم و در جهت آماده سازی حکومت بزرگ اسلامی گام برداریم و بر جامعه تاثیرگذار باشیم.

گفتنی است در این آئین که با حضور سردار غیاثی راد و حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی برگزار شد، از کارکنان خانواده شهدای دادگستری استان با اهدای لوحی تقدیر شد.

کد خبر 1735234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha