جنگ شناختی، راهبرد امروز دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه راهبرد امروز دشمنان اسلام در مقابله با انقلاب اسلامی جنگ شناختی است، گفت: آنها در این میدان اعتقادات و باورهای ملت را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، امروز در جمع فعالان اجتماعی بسیج  استان مرکزی، که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، گفت: دفاع مقدس برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است و همه ما باید در مسیری که امام و شهدا ترسیم کردند حرکت کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، به توطئه های همیشگی دشمنان بر علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی را یاری رویارویی با ما را ندارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان اسلام امروز راهبرد خود را در مقابله با انقلاب اسلامی جنگ شناختی می‌دانند، خاطر نشان کرد: آنها تلاش دارند تا در این میدان اعتقادات و باورهای ملت به ویژه نسل جوان و نوجوان را نشانه بگیرند.

این مقان مسئول با بیان اینکه جابه جا کردن حقیقت، دروغ پردازی، تغییرباورها، ناامیدی، غفلت از شکست دشمن، غفلت از دستاوردهای انقلاب، شکستن وحدت و مستاصل کردن مردم  از راهبردهای دشمن برای پیروزی یافتن بر مقاومت ملت ایران است، ادامه داد: کاری که دشمن انجام می‌دهد در برخی موارد موفقیت‌هایی داشته که فضای مجازی یکی از این موارد است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه دشمن در تمام راهبردها با شکست مواجه شده است، اظهار کرد: امروز میبینیم برتری از آن جبهه حق است و دشمن نتوانسته به اهداف خود به صورت کامل دست پیدا کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه معنویت مهمترین مولفه قدرت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد:  همین مولفه معنویت است که باعث شده بر خلاف سایر انقلاب‌ها، انقلاب ایران با قدرت در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و اظهار کرد: در این عملیات دو هزار رزمنده حماس حضور داشتند که مسلح به سلاح ایمان بودند و معنویت سبب شد تا هراس نداشته باشند.

کد خبر 1735250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha