مسلمانان مراقب دام دشمنان باشند/ علما باید مردم را در مسیر پیامبر خدا قرار دهند

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه سیاست کفر، شرک و صهیونیست به جان هم انداختن کشورهای اسلامی است، گفت: ما مسلمانان اکمل انبیا و خاتم انبیا هستیم و باید مراقب باشیم تا در دام دشمن نیفتیم و اجازه سوء استفاده به آنها ندهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم فارغ التحصیلی و عمامه گذاری جمعی از طلاب اهل سنت مدرسه علوم دینی عرفانی شهرستان مراوه تپه گفت: نفس برگزاری این مجالس برکات بسیار زیادی دارد و کسانی که در دنیا سعی می کنند بین مسلمانان اختلاف بیاندازند با برگزاری این اجتماع و نشان وحدت مسلمانان به دنیا، نقشه آنها به ثمر نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مسلمانان روز به روز آگاه تر و روشن تر می شوند، افزود: قضایای غزه با مصیبت بار بودن آن، باعث نزدیک شدن مسلمانان به همدیگر شده است و همه کشورهای اسلامی به جنب و جوش افتادند و ایران پرچمدار این مخالفت است.

وی ادامه داد: این مصیبت ها باعث نزدیکی قلوب مسلمانان به یکدیگر و اتحاد اسلامی شد تا ریشه این صهیونیست ها برچیده شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه سیاست کفر، شرک و صهیونیست به جان هم انداختن کشورهای اسلامی است، گفت: ما مسلمانان اکمل انبیا و خاتم انبیا هستیم و باید مراقب باشیم تا در دام دشمن نیفتیم و اجازه سوء استفاده به آنها ندهیم.

وی اظهارداشت: تمام تلاش و فعالیت فضاهای مجازی به بیراهه بردن جوانان و جدا کردن آنان از اصول، معارف و فروع دین است.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: باید در برابر این جبهه دشمن که به دنبال بی دین کردن نسل نو است حواسمان جمع باشد و مراقب باشیم.

وی با اشاره به تفاوت مسئولیت ها در زمان های مختلف، گفت: علمای دینی و اسلامی نیز باید از خودشان مراقبت کنند تا گرفتار هوای نفس و تعلقات دنیا نشوند و مردم را برای این تهاجمی که علیه اسلام و مسلمین انجام می شود حفظ کنند تا بتوان جوانان را جذب کرد.

آیت الله نورمفیدی افزود: دشمن با همه مسلمانان مخالف است و برای آنها شیعه و سنی فرقی ندارد و باید این موقعیت و شرایط و زمان را درک کنیم.

وی با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم و پیامبر(ص)، گفت: نماز عامل نزدیک شدن هر انسان متقین و معراج مومن است و باید ما را به خدا نزدیک کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه برای کار کردن و خدمت به مردم باید از خدا کمک بگیریم، افزود: اگر می خواهیم خادم مردم باشیم باید شب ها با خواندن نماز از خداوند متعال کمک بگیریم تا بتوانیم به خوبی به مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: کار علما سخت ترین و پرثواب ترین کارهاست و این کارها از کسی دیگر انجام نمی شود، علما باید مردم را در مسیر پیامبر خدا قرار دهند.

کد خبر 1735293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha