توسعه کشور نیازمند تفکر و عملکرد بسیجی است

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور نیازمند تفکر و عملکرد بسیجی مدیران و کارگزاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در اجتماع نمایش اقتدار بسیجیان در مصلی تکاب گفت: برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور به تفکر بسیجی نیاز داریم.

عتباتی به وحشی گری های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و گفت :توقف بمباران و آتش بس در غزه یک شکست بزرگ و تمام عیار برای اسراییل و آمریکا است.

وی افزود :۱۵هزار نفر انسان مظلوم و بی گناه در این جنایت وحشیانه به شهادت رسیدند ولی متاسفانه صدایی از نهادهای به ظاهر حقوق بشری در نیامد.

باید از ظرفیت بسیج در جهاد تبیین و روشنگری استفاده کنیم

مقام ارشد قضایی استان در ادامه با تبریک هفته بسیج گفت باید از ظرفیت بسیج در جهاد تبیین و روشنگری استفاده کنیم چرا که نقشه های شوم دشمنان علیه ملت ایران با حضور باغیرت و بابصیرت بسیجیان نقش برآب شده است.

عتباتی در ادامه صحبت‌های خود به کارهای انجام شده ارزشمند در استان و هماهنگی مطلوب دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان اشاره و از زحمات و تلاش های شبانه روزی استاندار آذربایجان غربی و سیستم اجرایی استان در زمینه های مختلف از جمله دیپلماسی اقتصادی و جذب منابع اعتباری زیاد برای توسعه استان تشکر کرد.

وی همچنین تلاش ها و پیگیری های فرماندار برای توسعه تکاب را قابل تقدیر دانست و تداوم این تلاش‌ها را خواستار شد و دستگاه قضایی را حامی اقدامات قانونی مدیران برای رشد و توسعه منطقه عنوان کرد.

عتباتی تاکید کرد امروز روز اختلاف نیست همه باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم و با وحدت برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: امروز در سایه رهبری های حکیمانه و مدبرانه رهبرمعظم انقلاب به برکت حضور گسترده شما بسیجیان در صحنه های مختلف شاهد کشوری مقتدر و امن در منطقه هستیم.

وی گفت : امروز شاهد آثار و برکات حضور بسیج در کشور هستیم و تجلی تفکر بسیجی در اجتماعات مردمی کشورهای مختلف در حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه هستیم و تجمعات و اعتراضات آنها ناشی از همین تفکر بسیج است.

عتباتی افزود : رژیم غاصب صهیونیستی با آن همه سلاح و مهمات و با تکنولوژی های فراوان نظامی در برابر عملیات طوفان الاقصی شکست سختی خورد و هیمنه پوشالی او زیر سؤال رفت.

توسعه کشور نیازمند تفکر و عملکرد بسیجی است

ایستادگی و مقاومت مردم بی دفاع فلسطین نشات گرفته از تفکر بسیجی است

رئیس کل دادگستری استان گفت : ایستادگی و مقاومت مردم بی دفاع فلسطین و حمایتهای نیروهای مقاومت در عراق و یمن و لبنان نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.

وی گفت : حضور و فعالیت بسیج در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم نشان از اقتدار بسیج و سیطره تفکر بسیجی آنان بر مسائل و مشکلات جامعه است که نقشی تأثیر گذار بر حل مشکلات جامعه بویژه در مناطق محروم داشته است.

کد خبر 1735312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha