بسیجیان در میدان ها و عرصه های یاری حق همواره حضور دارند

حجت الاسلام میثم تارم با بیان اینکه بسیجیان در میدان ها و عرصه های یاری حق همواره حضور دارند، تاکید کرد: تقوا، شجاعت و بصیرت از ویژگی های بارز بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۳ آذرماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: آیه ۵۴ سوره مائده با تفسیر مقام معظم رهبری، می توان آن را به عنوان پایه بنیادین شجره طیبه بسیج دانست.

امام جمعه جیرفت طوفان الاقصی و حماسه صبر و استقامت غزه را نمادی از تفکر بسیجی دانست و افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی می فرمایند؛ فتح الفتوح امام پرورش جوانان بسیجی بود.

وی ابراز کرد: امروز شاهد پیشرفت های کشور در عرصه های علمی و صنعتی و غیره هستیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره می فرماید؛ این مهم نتیجه فتح الفتوح امام در پرورش جوانان بسیجی است.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: در نگاه امام راحل موفقیت در ایمان و اخلاص بسیجیان نهفته است، امام همواره به بسیجیان افتخار می کردند و بسیج را به عنوان یک فرهنگ نجات بخش به دنیا معرفی کردند.

خطیب جمعه جیرفت با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام خیلی ها از دین جدا شدند، اظهار کرد: گر چه ریزش داشتیم اما راه خدا و اسلام همچنان ادامه دارد زیرا در کنار ریزش ها رویش های بسیاری نیز داریم.

وی با اشاره به این که بسیجیان دارای بالاترین و راسخ ترین ایمان هستند، خاطرنشان کرد: بسیج میدان محبوبیت نزد خدای متعال است.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: بسیجیان دشمن شناس هستند و نقاط ضعف و نقشه های دشمن را می شناسند و همواره با استقامت و پایداری در مقابل نقشه های دشمن ایستاده اند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه بسیجیان در میدان ها و عرصه های یاری حق همواره حضور دارند، تاکید کرد: تقوا، شجاعت و بصیرت از ویژگی های بارز بسیجیان است.

وی ابراز کرد: امروز یکی از جلوه های بسیج که صبر و استقامت است را می توان در مردم غزه دید که عملیات طوفان الاقصی غرب، آمریکا و اسرائیل را متحیر کرد و به تعبیر رهبری این شکست برای اسرائیل غیر قابل ترمیم است.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: اسرائیل که از نظر نظامی حرف اول را می زند اما در مقابل یک گروه کوچک چنان ناتوان شد که از آمریکا و غرب درخواست کمک کرد آنها در برابر اراده پولادین مردم غزه شکست خوردند.

خطیب جمعه جیرفت یادآور شد: اسرائیل، آمریکا و غرب از حمله به غزه به‌دنبال نابودی حماس هستند اما قریب ۵۰ روز است که در کارنامه ننگین آنها جزء کودک کشی، زن کشی و مظلوم کشی چیز دیگری پیدا نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی مردم قهرمان غزه و اقدامات هوشمندانه جبهه متحد مقاومت باعث شد تا اسرائیل ذلیلانه با پذیرش شروط حماس تن به آتش بس دهد.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: گر چه اسرائیل اعلام کرده پس از اتمام این آتش بس حملات وحشیانه خود را آغاز خواهد کرد اما مطمئنا غزه به گورستان نیروهای اسرائیلی و آمریکایی خواهد شد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه حماس در میدان نبرد و جبهه رسانه موفق عمل کرد، گفت: علی رغم این که همه امکانات و رسانه ها در دست اسرائیلی ها و یهودیان است اما حماس توانست اولین روایت را به دنیا مخابره کند.

وی عنوان کرد: شاهد بودیم بر علیه رژیم صهیونسیتی یک بسیج جهانی شکل گرفت و آمریکا، غرب و اسرائیل هرگز فکر نمی کردند در این کشورها مردم با در دست داشتن نمادهای مقاومت و فلسطین در مقابل اقدامات جنایتکارانه آنها بایستند.

کد خبر 1735314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha