برپایی ۵ میز خدمت جهادی در محله های اراک

سرهنگ مهجوری از برپایی ۵ میز خدمت جهادی همزمان با هفته بسیج در محله های مختلف شهر اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، ضمن گرامیداشت هفته از برپایی میز خدمت جهادی با حضور مدیران، در ۵ محله شهر اراک خبر داد و گفت: این میزهای خدمت با رویکرد رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردم بصورت چهره به چهره و در محل زندگی آنها برگزار می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مطالبه ما از مدیران ادارات، حضور در جمع مردم در اقصی نقاط شهرستان است، افزود: این مهم  با رویکرد خدمت رسانی بی منت و سریع به ولی نعمتان انقلاب هست.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: این خدمت رسانی فرصتی برای معنابخشی به مدیریت جهادی و انقلابی و بسیجی است و همه مدیران باید در طول سال در این راستا کوشا باشند..

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مردم عزیزمان، ولی نعمتان این انقلاب هستند و مدیران، خدمتگزاران ایشان هستند، اضافه کرد: مدیران باید برای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

سرهنگ مهجوری در پایان با اشاره به شیوه ارتباط گیری مردم با مسولین با اشاره به سامانه سامد گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) هم بستر مناسب و نیز یکی از راه‌هایی‌ست که شهروندان و هم‌شهری‌های بزرگوار می‌توانند به طرح درخواست‌های خود بپردازند.

کد خبر 1735328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha