راه‌حل اصلی مشکلات کشور نهادینه‌شدن تفکر و فرهنگ بسیج است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: راه حل اصلی مشکلات کشور نهادینه شدن تفکر و فرهنگ بسیج است چرا که بسیج کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع)،   روز جمعه در تجمع حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان ارومیه افزود: بسیج شامل قشر خاصی نبوده و بسیجی بودن شامل حال همه اقشار کشور است.

وی افزود: بسیج محدود به مرزهای ایران اسلامی و به مرزهای جغرافیایی و مسائل دفاعی و امنیتی نیست و هر فردی تفکر بسیجی دارد و با روح و فرهنگ بسیجی عجین بوده، بسیجی است.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم و مسوولان کشورما از این تفکر ناب و معنوی برخوردار بوده و با روحیه جهادی و مجاهدت در راه خدا مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: بسیجیان باید همواره تهاجمی عمل کنند و لازم است بسیجیان چند قدم از دشمن پیشتر حرکت کنند.

وی افزود:  بسیجیان لازم است از ظرفیت‌های خود و سایر ظرفیت‌های موجود برای صیانت از ارزشهای انقلاب بهره گیرند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: راه حل اصلی مشکلات کشور نهادینه شدن تفکر و فرهنگ بسیج است چرا که بسیج کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

گفتنی است؛ در این تجمع که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، بیش از ۲ هزار بسیجی حضور داشتند و در این آیین از فرزندان شهدای امنیت ارومیه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 1735330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha