تفکر بسیجی و جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد

سردار نقدی با بیان اینکه تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت است، گفت: تفکر بسیجی و جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار محمدرضا نقدی امروز(جمعه۳ آذر) در رزمایش اقتدار ۶ هزار نفری بسیجیان گیلان که در سالن شهدای رازی رشت، اظهار کرد: فرهنگ بسیجی در تمام دنیا بسط یافته است.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج مظهر و نماد اقتدار نظام اسلامی در منطقه و جهان است گفت: تبلور تفکر بسیجی که در آن سوی مرزها رواج یافته از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که اینگونه تحقق یافته است.


سردار نقدی با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار نتیجه بخش است، ادامه کرد: ایران اسلامی نمونه بارز مقاومت در منطقه و جهان هستند و در بسیاری از توطئه های دشمنان از جنگ و ترور گرفته تا تحریم و تهدیدهای مختلف، با مقاومت به پیروزی رسیدند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت است، افزود: تفکر بسیجی و جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به زانو در آورده است.


وی با بیان اینکه امروز شاهد تقابل ۲ تفکر تمدن اسلامی و غربی در جنگ غزه هستیم، افزود: تحقق شکل گیری تمدن اسلامی از مسیر تفکر بسیجی و مقاومت می‌گذرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم غزه و فلسطین الگوبرداری از تفکر اسلامی و بسیجی است، گفت: شکست اسرائیل در طوفان الاقصی نتیجه حاصل بر اراده تفکر بسیجی و انقلابی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گیلان خواستگاه مفاخر علمی، فرهنگی و مذهبی است، تصریح کرد: سرداران و امیران شهید گیلان نماد عزت و اقتدار این مرز و بوم هستند.

نقدی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، بیان کرد: رژیم اسرائیل حدود دو ماه است که آب را بر روی مردم بی دفاع فلسطین بسته و اتفاقات اکنون غزه و فلسطین تداعی کننده واقعه کربلا است.

وی با ابراز تأسف از قتل و عام بیش از ۵ هزار کودک در غزه و فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نسل کشی آشکار را در غزه و فلسطین به راه انداخته و بایستی محاکمه شود.

کد خبر 1735334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha