بسیج ذخیره جبهه حق برای زمینه‌سازی ظهور است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه در بسیج اصل تکلیف و تایید الهی است، گفت: بسیج بخش تعیین کننده ذخیره جبهه حق برای زمینه سازی ظهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج،اظهارکرد: بسیج بخش تعیین کننده ذخیره جبهه حق برای زمینه سازی ظهور است.

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه در بسیج اصل تکلیف و تایید الهی است، افزود: اتصال به خدا در بسیج یک اصل است.

وی با اشاره به اینکه بسیجی کسی است که بنده خوب خداست، تصریح‌کرد: کسی که رابطه خوب با خدا نداشته باشد، بسیجی نیست.

حجت‌الاسلام حبیبی بسیجی را بازوی توانمند نائب امام زمان(عج) دانست و گفت: مهم‌ترین ماموریت بسیج تلاش در خودسازی، بنده خدا شدن و متوکل به خدا بودن و متوسل به اهل بیت(ع) بودن است.

خطیب نماز جمعه خمام با بیان‌اینکه تفکر بسیجی اختصاص به قشر خاصی ندارد و تفکر شهید فهمیده، شهید حججی و شهید ابراهیم هادی تفکربسیجی بود، ادامه داد: شهیدان همت، باکری و خرازی پاسدار بودند اما تحت تفکر بسیجی بودند.

وی اضافه‌کرد: شهیدان عباس بابایی و صیاد شیرازی ارتشی بودند، اما تفکر بسیجی داشتند و این شجره‌ی طیبه اقشار مختلف را تحت پوشش خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی مایه امید است، امیدی که امامین انقلاب بر آن تاکید داشته و دارند، گفت: دانشمندی چون کاظمی آشتیانی که سلول‌های بنیادین در کشور را تولید کرد یک بسیجی بود.

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه رژیم صهیونیستی ادعا داشت قدرت نظامی‌اش برتر است ولی از آمریکا درخواست کمک کرد، افزود: نزدیک ۵۰ روز با بمباران شبانه‌روزی و کشتار بیش از۱۳ هزار زن و مرد و کودک با استفاده از بمب‌های آمریکایی هم به اهدافش نرسید.

وی ادامه داد: کل تانک‌های مرکاوا در ارتش صهیونیستی ۶۰۰ دستگاه است که یک سوم آن توسط سلاح بومی «یاسین ۱۰۵» موشک‌های ضدتانک دست‌ساز منهدم شدند، تانکی که در زمره مستحکم‌ترین تانک‌های جهان است.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه صهیونیست‌‎های غاصب و جنایتکار ادعا کردند حماس سلاح‌های خود را در تونل‌های زیر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پنهان کرده و ۱۶ بیمارستان و۳۴ درمانگاه را از رده خارج کردند، افزود: حملات ارتش اسرائیل برای تخریب بیمارستان‌ها، با این هدف انجام می‌شود تا به ساکنان غزه نشان دهد که هیچ جای امنی برای آنها در منطقه وجود ندارد.

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه دو موضوع مورد اهتمام آمریکا و اروپا می‌باشد، خاطرنشان‌کرد: آواره‌کردن یک میلیون و نیم نفر از ساکنان غزه به بیش از ۶۵ کشور دنیا و فراهم آوردن امنیت برای اشغالگران اسرائیلی و یافتن جایگزینی برای حماس در غزه که سه گزینه شامل: بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین؛ اعزام نیروهای بین‌المللی مشابه شرایطی که قبل از اشغال غزه در سال ۱۹۶۷ وجود داشت و اداره آن از سوی مصر تحت نام جدید یعنی قیمومیت است.

کد خبر 1735335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha