عملکرد بسیج در درون مرز و برون مرزها دشمنان را زمین گیر کرده است

محسن نسب امیری گفت: امروز عملکرد بسیج در درون مرز و برون مرزهای کشورمان، دشمنان را زمین گیر کرده است و فرهنگ بسیج به معنای حمایت و یاری رساندن به مظلومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۳ آذرماه) محسن نسب امیری در خطبه های پیش از نماز جمعه جیرفت، گفت: هفته بسیج یادآور بزرگترین نهاد مردمی  است که امام خمینی (ره) از آن به عنوان الطاف الهی یاد کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت نقش بسیج در خنثی کردن فتنه ها بی بدیل خواند و افزود: با حضور به موقع و با بصیرت بسیجیان فتنه های دهه های ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خنثی شدند.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز حضور میدانی بسیجیان مقتدر و مومن باعث خنثی شدن این فتنه ها شده است و اگر تفکر بسیجی در کشوری و مملکتی حاکم شود آن کشور از شر دشمنان در امان خواهد بود.

نسب امیری اظهار کرد: امروز کشورهایی که دشمن ما هستند اذعان دارند که اگر بسیج و سپاه نبود دور زمانی بود که کمر ایران را شکسته بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت با اشاره به ورود بسیج به عرصه علم، عنوان کرد: هرگاه بسیج با دو بال ایمان و علم وارد میدان شد نتیجه آن شهید شهریاری و تهرانی مقدم پدر موشکی ایران شد.

وی بیان کرد: حاصل انسان سازی، کادر سازی و تربیت جوان، می شود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که  امام حکیم ما خطاب به شهید سلیمانی فرمودند؛ شما به کل بشریت خدمت کردید.

نسب امیری با بیان اینکه فرهنگ بسیج در کشورهای حوزه خلیج فارس و در دنیا اشاعه پیدا کرده، عنوان کرد: بر عراق، سوریه، یمن، افغانستان، فلسطین و پاکستان تفکر بسیجی حاکم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تصریح کرد: امروز عملکرد بسیج در درون مرز و برون مرزهای کشورمان، دشمنان را زمین گیر کرده است و فرهنگ بسیج به معنای حمایت و یاری رساندن به مظلومان است.



وی خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت، ایثار، دل به خدا دادن و فرهنگ سختی ها را زیبا دیدن همان طور که حضرت زینب (س) فرمودند؛ «ما رأیت الی جمیلا» نشات گرفته از تفکر بسیجی است که تجلی آن را در این یک ماه گذشته در بین مردم مظلوم غزه می بینیم.

نسب امیری با بیان اینکه دشمن صهیونیستی ۳۰ هزار تن بمب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته است، عنوان کرد: عملیات مدبرانه و هوشمندانه حماس در عملیات طوفان الاقصی که برگرفته از تفکر بسیجی است لرزه بر اندام ظالمان جهان انداخته و هویت جعلی این رژیم غاصب را نمایان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تصریح کرد: تفکر بسیج غالبا پیروز میدان های سخت می باشد زیرا تفکری است که ریشه در عاشورا دارد.

وی بیان کرد: این اسرائیل های احمق، نادان، کافر و ظالم فکر می کنند با کشتن کودکان چ زنان بی گناه پیروز می شوند اما ان شاءالله بزودی دست قدرت خدا آنها را خار و ذلیل خواهد کرد و مردم فلسطین پیروز خواهند شد.

نسب امیری تاکید کرد: منظومه تفکر بسیجی منظومه ای متصل به منظومه فکری امام راحل است و آن منظومه انقلابی گری دلیل پیروزی بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت گفت:بسیج نیازی به محافظه کاری ندارد و به دنبال از دست دادن چیزی نیست و تنها یک کارت عضویت دارد و آن هم سند شهادت او است.

کد خبر 1735364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha