فرهنگ بسیجی در سراسر دنیا طرفدار دارد

شهاب‌زاده با بیان‌اینکه فرهنگ بسیجی در سراسر دنیا طرفدار دارد، گفت: امروز به برکت تفکر بسیجی ملت‌های آزادیخواه در سراسر جهان در برابر ستم‌ها و زورگویی‌های جبهه استکبار جهانی به پا خواسته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده امروز(جمعه، ۳ آذر) در همایش تجلیل از فرماندهان، جهادگران و فعالان گشت رضویون حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب‌زاده شهری که در محل سالن ولایت سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج،اظهارکرد: فرهنگ بسیجی امروز در سراسر دنیا طرفدار دارد.

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه تفکر بسیجی در سراسر جهان حتی در قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده و مردم بیدار و آگاه شده و در برابر ستم‌ها و زورگویی‌های جبهه استکبار جهانی که در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد به پا خواسته‌اند، افزود: نمونه این خیزش مردمی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا بود.

فرهنگ بسیجی در سراسر دنیا طرفدار دارد

وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در صحنه‌های حساس انقلاب حضوری موثر داشته و موفق نیز عمل کرده است، تصریح‌کرد: تفکر بسیجی کلید توسعه و برطرف کننده مشکلات کشور است.

شهاب‌زاده با بیان‌اینکه امروز کشور نیازمند تفکر بسیجی در عمل است، گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود جامعه شکوفا می‌شود.

فرهنگ بسیجی در سراسر دنیا طرفدار دارد

سرهنگ بهزاد قنبری نیز در این همایش با تبریک هفته بسیج،اظهارکرد:  در ۵ آذر ۱۳۵۸ امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد که این نیروی مردمی منشاء خدمات زیاد و ارزشمندی برای کشور بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: امام خمینی(ره) در زمانی فرمان تشکیل بسیج را دادند که کشور نیازمند یک حرکت اجتماعی برای پاسداشت و نگهداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

فرهنگ بسیجی در سراسر دنیا طرفدار دارد

قنبری با بیان‌اینکه مشکلات کشور با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی مبتنی بر تفکر بسیجی قابل رفع است،خاطرنشان‌کرد: بسیج لشکر مخلص خداست و در همه عرصه‌ها و میادین مورد نیاز کشور سراپا گوش است.

فرهنگ بسیجی در سراسر دنیا طرفدار دارد

گفتنی است، در پایان این همایش فرماندهان، جهادگران و فعالان گشت رضویون با اهدا لوحی تقدیر و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 1735380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha