انتقاد ستاد امربه معروف از رفتار ناشایست برخی افراد در زمان انتخابات/مجری عدالت باید به همه مردم یکسان نگاه کند

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از منظر دینی، مجری عدالت باید به همه مردم یکسان نگاه و با ظلم، فساد و تبعیض مبارزه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز در نشست مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در آموزه های دین شکل گیری حاکمیت ها جهت ساماندهی امورات مردم بیان شده که بر پایه احکام، قوانین الهی، با مدیریت، برنامه ریزی و اجرای صحیح برنامه ها موجبات عدالت و رضایت مندی مردم را فراهم می کنند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دیر باز مفهوم عدالت مورد توجه مصلحان، نخبگان و مطالبه گران بوده و به دنبال اجرایی کردن آن هستند.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم باید مجری عدالت باشیم، افزود: از منظر دینی، مجری عدالت باید به همه مردم یکسان نگاه و با ظلم، فساد و تبعیض مبارزه کند.

حجت الاسلام پیش قدم یادآور شد: زمانی که مجریان عدالت از انجام وظایف خود تخلف کنند، باید با امر به معروف و نهی از منکر او را از ادامه تخلف خود بازداشت.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، بیان کرد: برگزاری رفراندوم در نظام اسلامی جهت تحقق عدالت بوده و موجبات رشد و توسعه کشور را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مهم ترین موضوع در انتخابات را مسئله مشارکت می دانند و همه ما باید به عنوان یک معروف در این مسیر مردم را هدایت کنیم، گفت: از جمله منکراتی که در انتخابات صورت می گیرد، مداخله دستگاه ها برای هدایت نیروها به سمت افراد و جریانات خاص است.

حجت الاسلام پیش قدم خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ ترین منکرات در حوزه اداری، هزینه بیت المال توسط مدیران و زیر مجموعه های آنان در مسیر انتخاب افراد خاص است؟!

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با مشاهده تخلف با مردم صحبت خواهد کرد، گفت: این چه رفتار ناشایستی است که عده ای در زمان انتخابات مرتکب می شوند؟ به جای پیگیری کار مردم و انجام وظایف خود، چه معنا دارد که کد انتخاباتی می دهند که اگر به فلان کاندیدا رأی دهید کارتان انجام می شود؟!

کد خبر 1735408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha