هنیه: مقاومت فلسطین، دشمن صهیونیستی را نقره داغ کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: ملت بزرگ ما یک حماسه پایداری بزرگ را رقم زد و مبارزان ما دشمن صهیونیستی را نقره داغ کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، اسماعیل هنیه،  رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: ملت بزرگ ما یک حماسه پایداری بزرگ را رقم زد و مبارزان ما دشمن صهیونیستی را نقره داغ کرد.


هنیه طی نطقی تلویزیونی تصریح کرد: ما با افتخار هر چه تمامتر به مقابله با دشمن صهیونیستی برخاستیم و اراده آن را شکستیم و طرح های آن را نافرجام گذاشتیم.


وی با بیان اینکه شهدای ما بهای آزادی و آزادسازی و استقلال هستند، افزود که اسرائیل به آزادی اسرای صهیونیستی از رهگذر قتل عام و کشتار دسته جمعی دلخوش کرده بود، ولی ناکام ماند.


وی با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی به شروط مقاومت تن داند و در برابر اراده پولادین ملت فلسطین سرتسلیم فرود آوردند و این امر به حصول توافق آتش بس انجامید.


وی یادآور شد که ما تحت نظارت برادران قطری و مصری وارد مذاکرات دشواری شدیم و این مذکرات را به صورت مسئولانه مدیریت کردیم.


هنیه تاکید کرد که حماس به اجرای توافق آتش بس و به ثمر رساندن آن تا زمان پایبندی دشمن صهیونیستی به آن پایبند خواهد بود. 


رئیس دفتر سیاسی حماس بر لزوم تداوم تلاش های بین المللی برای فرصت آفرینی برای ملت فلسطین در جهت تحقق آرمان هایش تاکید ورزید.


وی ضمن تاکید بر پایبندی به یکپارچگی ملت فلسطین و تمامیت ارضی سرزمین فلسطین و سرنوشت واحد این ملت، موضع عربی و اسلامی در خصوص مخالفت با هرگونه مداخله آشکار در سرنوشت باریکه غزه تمجید کرد.


وی گفت که ملت فلسطین از طریق جبهه یکپارچه و منسجم در غزه  و کرانه باختری و قدس و تمامی بخش های سرزمین فلسطین وارد نبرد آزادی سازی ملی شده است.


هنیه به تمامی ساکنان باریکه غزه که با پایداری سلحشورانه و مقاومت خود بستر اصلی عقب نشینی دشمن صهیونیستی و همپیمانان آن را ایجاد کردند، درود و سلام نثار کرد.

کد خبر 1735455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha