نقش خیرین در حوزه سلامت شهرستان جهرم مشهود است

رضایی کوچی گفت: به لطف خیرین گرانقدر زیرساخت های حوزه سلامت در شهرستان جهرم در شرایط خوبی قرار گرفته و به لحاظ سرانه تخت های بیمارستانی، جهرم در جایگاه مناسبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، محمد رضا رضایی امروز شنبه(۴ آذر) در آیین آغاز به کار همراه سرای بیمارستان سید الشهداء جهرم گفت: مفتخریم که بار دیگر در جمع خیرین گرانقدر سلامت شهرستان جهرم هستیم و امروز شاهد کلنگ زنی پروژه ای خواهیم بود که خیر گرانقدر آن مرحوم دکتر عبدالمهدی انصاری است. این خیر عزیز از نیکوکاران استان کرمان است که فرزند وی با واسطه موسسه موج مهربانی با دانشگاه مشارکت داشته اند.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: جای خرسندی است که خیرین در تمام نقاط مختلف ایران با نیت های نیک و خیرخواهانه خود اقدامات موثری در حوزه های مختلف برای خدمت به مردم عزیز انجام می دهند. از جمله خانواده مرحوم دکتر انصاری از نیکوکارانی هستند که در دیگر پروژه ها با موج مهربانی همکاری داشته اند.

رضایی با اشاره به اینکه جهرم از جمله شهرستان هایی است که حضور خیرین در آن بسیار مشهود و این عزیزان در تمام حوزه های سلامت، فرهنگی و حتی ورزشی ورود پیدا کرده اند، عنوان کرد: بی شک دل کندن از مال دنیا و بخشیدن آن در راه خدمت به خلق کاری بسیار سخت و توفیق الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد.

وی عنوان کرد: به لطف خیرین گرانقدر زیرساخت های حوزه سلامت در شهرستان جهرم در شرایط خوبی قرار گرفته و به لحاظ سرانه تخت های بیمارستانی، جهرم در جایگاه مناسبی قرار دارد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت مهم ترین مولفه نیروی انسانی و به طبع آن نگاهداشت متخصصین است، گفت: می بایست به شرایط و حقوق و مزایا کادر پزشکی توجه ویژه شود.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه ضعف در سیستم دولتی موجب می شود نیروی مجرب و متخصص از آن خارج شده و به بخش خصوصی ورود پیدا کند، اظهار کرد: این مسئله از دغدغه های مهمی است که قرار است به آن رسیدگی و در در کمیسیون تلفیق مجلس مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.

کد خبر 1735516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha