خیرین از ستون‌های اصلی مجموعه سلامت در جهرم هستند

رحمانیان با اشاره به اینکه خیرین یکی از ستون های اصلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم هستند، گفت: تا کنون همراهی بسیار در ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه و همین طور تجهیزات پزشکی داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، محمد رحمانیان امروز شنبه(۴آذر) در آیین آغاز به کار همراه سرای بیمارستان سید الشهدا جهرم گفت: احداث و ساخت همراه سرای بیمار در بیمارستان سید الشهدا از الزاماتی بود که امروز به کمک خانواده خیر ارزشمند دکتر عبدالمهدی انصاری با اعتبار ۹ میلیارد تومان محقق شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: مساحت این همراه سرا  ۵۰۰ متر مربع است و در یک طبقه با ۱۶ اتاق که ۴ اتاق آن وی آی پی در نظر گرفته شده است ساخته می شود. 

وی با اشاره به همراهی موسسه موج مهربانی در انجام این اقدام نیک گفت: موج مهربانی، موسسه ای ملی و حتی فرا ملی است که با نیت خیرخواهانه در مسیر خدمت به مردم با کمک خیرین ارزشمند، در استان های مختلف کشور اقدامات نیکی را  انجام داده است. با فعالیت این موسسه و بانی آن که جوانی جهرمی است،

رحمانیان بااشاره به اینکه نام مرحوم دکتر انصاری به عنوان یک خیر کرمانی در کنار نام دیگر خیرین جهرمی در بیمارستان سید الشهدا ماندگار می شود، اظهار کرد: صداقت در کار این موسسه باعث شده که مردم به موج مهربانی اعتماد کرده و فعالیت این عزیزان در کشور وسعت بگیرد.

وی بیان کرد: خیرین یکی از ستون های اصلی مجموعه دانشگاه هستند و تا کنون همراهی بسیار در ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه و همین طور تجهیزات پزشکی داشته اند، قدردان تک تک این عزیزان هستیم. 

رحمانیان با اشاره به نیازهای تجهیزاتی دانشگاه نیز گفت: در راستای حفظ نیروهای متخصص و فوق تخصص در مجموعه دانشگاه، نیازمند تجهیزات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی هستیم که کمک خیرین می تواند نقش بسزایی در این قسمت باشد.

کد خبر 1735517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha