معرفی بنیاد خیریه «موج مهربانی» به‌عنوان تنها سمن مردم نهاد ایران در خاورمیانه

الطافی با اشاره به اینکه بنیاد خیریه موج مهربانی توانسته در رتبه بندی سازمان های مردم نهاد، بالاترین رتبه را در کشور به دست آورد، گفت: این موسسه به عنوان تنها سمن مردم نهاد در خاورمیانه معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، مهرداد الطافی امروز شنبه (۴ آبان) در آیین آغاز به کار همراه سرای بیمارستان سیدالشهدا(ع) جهرم با اشاره به فعالیت های بنیاد خیریه موج مهربانی، گفت: این موسسه در تاریخ سوم شهریور ماه ۱۳۹۳ کار خود را در زمینه مدرسه سازی و مدرسه یاری با کمک خیرین گرانقدر آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این موسسه علاوه بر حوزه فرهنگی در حوزه سلامت و درمان هم فعالیت دارد، افزود: موج مهربانی توانسته در رتبه بندی سازمان های مردم نهاد، بالاترین رتبه را در کشور به دست آورد.

الطافی با بیان اینکه شفافیت و عملکرد این موسسه موجب شده که ۱۱۰۰ خیر حقیقی و حقوقی با موسسه همکاری داشته باشند، بیان کرد: روزانه به طور متوسط،  ۵۰۰ خیر به صورت ناشناس، کمک های مردمی خود را به حساب موسسه واریز می کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعتمادی که مردم به این موسسه دارند در بعضی از اپلیکیشن های معروف موج مهربانی حضور دارد، اظهار کرد: درآمد بنیاد خیریه موج مهربانی ماهانه ۶ میلیارد تومان توسط خیرین است.

مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی ادامه داد: این حجم از اعتماد موجب شده گستره کار موج مهربانی در کشور وسعت یابد و این موسسه به عنوان تنها سمن مردم نهاد در خاورمیانه معرفی شود.

وی با اشاره به کمک نیک خانواده مرحوم دکتر انصاری جهت احداث و ساخت همراه سرای بیمار در بیمارستان سید الشهدا(ع) جهرم گفت: فرزند مرحوم دکتر انصاری از شهرستان کرمان از خیرین گرانقدری هستند که در پروژه های دیگر با موج مهربانی همکاری داشته اند. 

به گزارش شبستان، این پروژه با اعتبار ۹ میلیارد تومان  ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و در یک طبقه با ۱۶ اتاق احداث می شود. 

کد خبر 1735521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha