مجمع خیرین صیانت و اشتغال بهبودیافتگان در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

حسنی مقدم گفت: در خراسان جنوبی برای راه اندازی مجمع خیرین صیانت و اشتغال بهبودیافتگان از یک تا ۱۲ دی ماه امسال بیشتر مهلت نداریم و باید از این فرصت بیشتر استفاده کنیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  محمد رضا حسنی مقدم امروز (۴ آذر) در سومین جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و کمیته استانی یاریگران زندگی در روستا اظهار داشت: در بحث مواد مخدر در حوزه درمان، صیانت و اشتغال بهبودیافتگان اقدامات زیادی را در سطح استان شاهد نبودیم.   

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به ورود مجمع خیرین برای اشتغال و صیانت از بهبودیافتگان در ۲۶ استان کشور،  گفت: در استان خراسان جنوبی هم برای راه اندازی مجمع خیرین از یک تا ۱۲ دی ماه امسال بیشتر مهلت نداریم و باید از این فرصت بیشتر استفاده کنیم.  

حسنی مقدم از شناسایی ۳۳۰ روستا برای اجرای طرح یاریگران زندگی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در رابطه با کمیته یاریگران زندگی در روستاها اقدامات خوبی انجام شد و جزو استان های پیشرو در کل کشور بودیم که به استان های دیگر تعمیم داده شد.

وی ادامه داد: یکی از شاخص ها؛ اجرای طرح یاریگران زندگی در روستا بود که با وجود ۹۶۰ روستای دارای دهیاری در خراسان جنوبی، این طرح در مرحله اول در ۲۵۰ روستای استان اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵۰ روستا تحت پوشش طرح یاریگران زندگی هستند که به ۳۳۰ روستا اضافه شده است.  


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از برگزاری ۹۸ کارگاه آموزشی در روستاهای مورد هدف خبر داد و گفت: این طرح با هدف پیشگیری از اعتیاد، ترویج سبک زندگی سالم و با نشاط، تقویت رویکرد توانمندسازی جامعه روستایی، توسعه رویکرد مردمی سازی و افزایش مشارکت‌های اجتماعی دنبال شده است. 

کد خبر 1735534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha