رزمندگان حماس در جنگ غزه پیروز میدان بودند

روح الله زاده با اشاره به رشادت های رزمندگان حماس گفت: رزمندگان حماس در جنگ غزه پیروز میدان هستند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمدرضا روح‌الله‌زاده امروز در همایش اجتماع بسیجیان کارگری اراک که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: عملیات افتخار آفرین طوفان‌الاقصی اتفاق بی‌نظیر در تاریخ تحولات منطقه و تاریخ فلسطین است؛ چرا که رزمندگان حماس در این عملیات برای نخستین بار عملیات تهاجمی انجام دادند و خوشبختانه پیروز میدان شدند. 

دبیر کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، با بیان اینکه قبل از عملیات هر آنچه رخ داد دفاعی بود و اسرائیل مهاجم و فلسطینی‌ها در مقام دفاع قرار داشتند، ادامه داد:  از سال ۲۰۰۸ تاکنون غزه چندین جنگ را به همین ترتیب پشت سر گذاشته است تا اینکه یک اتفاق بزرگ شکل گرفت.  

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای برخی ها سوال می کنند که چرا جریان مقاومت در این شرایط اقدام به عملیات کرد تا با چنین واکنش‌هایی روبرو شود، افزود: قبل از طوفان الاقصی، اسرائیل شهرک‌سازی‌های خود را گسترش داد، روزانه در کرانه باختری جنایات بسیاری را انجام می‌داد و به روستاها و شهرک‌های فلسطینی حمله می‌کرد و دو روز قبل از عملیات طوفان‌الاقصی دو شهید و ۶۰ نفر را مجروح کردند و جنایات بسیاری را مرتکب شدند و این عملیات در پاسخ به تمام جنایات این غاصبان بود. 

روح‌الله‌زاد در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل محاصره ۱۰ ساله غزه، سالانه تعداد زیادی شهید می‌شدند، ادامه داد: در چنین شرایطی حماس و جریان مقاومت عملیات شگفت انگیز طوفان الاقصی را آغاز کرد که در سال‌های آینده مراکز نظامی باید این عملیات را در دانشگاه‌ها تدریس کنند. 

 این مقام مسئول با بیان اینکه این عملیات در یک شرایط خاص ایجاد شد چراکه پیرامون غزه را رژیم صهیونیستی دیوارهای بلند و سیم خاردار کشیده و حسگرهای لرزشی نصب کرده که با هوش مصنوعی کنترل می‌شود، ادامه داد: با این وجود جبهه مقاومت با اصل غافلگیری این سیستم هوش مصنوعی را شکست داد که به اعتقاد کارشناسان نخستین شکست هوش مصنوعی به واسطه حماس کسب شد و نشان می‌دهد دست برتر هوش مصنوعی را مقاومت به دست آورد. 

دبیر کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی در ضربه نخست بالای یک‌هزار و ۲۰۰ نفر کشته شدند، اظهار کرد : هم‌اکنون بالای ۳ هزار نفر کشته داشته که این ضربه وحشتناکی به بنیاد اسرائیل است. 

وی با اشاره به اهداف جبهه مقاومت از عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: دفاع از مسجدالاقصی، دفاع از مردم قدس، مقابله با گسترش شهرک‌سازی، مقابله با تخریب خانه‌ها، دفاع از اسیران فلسطینی، مقابله و ضربه زدن به فرایند عادی سازی و مهم‌تر از همه تمرین آزادسازی فلسطین بود.

روح الله زاده با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود تلاش های زیادی کرد تا افکار عمومی را توجیه کند، ادامه داد: رژیم صهیونسیت با بمباران و تخریب گستره به دنبال اهدافی مانند نابودی حماس، به آتش کشیدن غزه و اخراج اهالی غزه به شبه جزیره اردن، آزادسازی اسرای خود با زور بود که هیچ یک محقق نشد و حتی یک پیروزی بزرگ‌تری برای فلسطین رقم خورد. 

این مقام مسئول با بیان اینکه این کارها موجب بیداری جهان نسبت به مسئله فلسطین و مخالفت با اسرائیل شد، خاطر نشان کرد: جامعه جهانی در زندان رسانه‌های صهیونیستی قرار دارند و رسانه‌های صهیونیستی اقدامات جهان را طبق خواسته خود به جهان انعکاس می‌دادند، اما طوفان‌الاقصی مردم را از این زندان بیرون کشید و اذهان عمومی را بیدار کرد. 

کد خبر 1735536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha