فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان نهادینه شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت‌های ورزشی آذربایجان‌غربی برای هویت‌بخشی به این استان می‌تواند مورد استفاده مطلوب‌تری قرار گیرد و باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی، در دیدار با نخبگان ورزشی استان که در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد، ضمن تبریک گرامی‌داشت هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: معظم‌له فرموده‌اند؛ رزمندگان فلسطین نیروهای نظامی صهیونیست را ضربه فنی کردند، یعنی حماس به عنوان گروهی مبارز، نه به عنوان دولت و کشور با امکانات زیاد توانست رژیم غاصب صهیونیستی را با همه امکاناتش ضربه فنی کند.

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان تصریح کرد: ظرفیت‌های ورزشی آذربایجان‌غربی برای هویت‌بخشی به این استان و افزایش نشاط و شادابی اجتماعی می‌تواند مورد استفاده مطلوب‌تری قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، ورزش و رشته‌های ورزشی از پتانسیل‌های بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های ورزشی انتقال فرهنگ کشور به دیگر کشورها است.

وی بیان کرد: گویش، رفتار و پوشش فرد ورزشکار در کشورهای دیگر مورد تکثیر بوده و از آن استفاده می‌شود بنابراین ورزش ابزاری برای انتقال فرهنگی است.

فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان نهادینه شود

سردار رجبی در ادامه بیان کرد: ورزش در کنار صنعت، توسعه متوازن را نیز برعهده دارد به طور مثال کشور برزیل به دلیل ورزش فوتبال و تکنیک‌هایی خاصی که فوتبالیست‌های این کشور دارند مورد پسند مردم ایران گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه، آذربایجان‌غربی با دارا بودن اقوام و ادیان متعدد، رنگین کمان ادیان کشور به شمار می‌رود، لذا ورزش در استان می‌تواند یک سرمایه اجتماعی نیز محسوب شود...

کد خبر 1735538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha