دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران در زاهدان برگزار می شود

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران در زاهدان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در حال حاضر۲۳ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد استان سیستان و بلوچستان تاسیس شده که این روند در سایر مساجد دنبال می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: مدیر مسئولان کانون های تخصصی  خواهران  روز چهارشنبه به مدت 3 ساعت در مرحله  استانی دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران  در زاهدان شرکت خواهند داشت.  

وی با بیان اینکه مرحله بعدی  دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران به صورت مجازی برپا  می شود، افزود: مرحله پایانی  دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران در تهران برگزار می شود که پس از اخذ آزمون گواهینامه اهدا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مدیر مسئولان کانون های خواهران از بین بانوان فعال و دغدغه مند کانونی و با معرفی امام جماعت مساجد انتخاب می شود.

پودینه یادآور شد: بانوان علاقمند در حوزه های فرهنگی و تربیتی می توانند فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir  دریافت کرده و با تأیید امام جماعت یا هیأت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران نمایند.

کد خبر 1735615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha