استقامت ویژگی اصلی بسیجیان برای فتح قله هاست

مسؤل یگان امنیت قرار گاه امام علی (ع) استان های خراسان با اشاره به اینکه استقامت از مهمترین ویژگی های بسیجیان برای فتح قله ها است، گفت: تمام جلوه های توفیق و امیدواری ملت های مظلوم و مقاوم در مقابل دشمنان در سایه الگوگیری از تفکر بسیجی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، سردار مجتبی غفورپور مسئول یگان امنیت قرار گاه امام علی (ع) استان های خراسان در همایش اقتدار بسیجیان، همزمان با ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج در جمع بسیجیان شهرستان سرایان اظهار داشت: بالاترین افتخار بسیجیان، عهد و پیمان بستن با ولایت و ولایتمداری آنان است.


 وی با استناد به سخنان سردار دل ها اظهار کرد: بسیج در ادامه مسیر با صحنه هایی مواجه شده که شهدا به آنان غبطه خورده و می گویند ای کاش زنده بودیم و در این صحنه ها نقش آفرینی می کردیم.


 سردار غفورپور به عظمت و ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و ادامه داد: بسیج و سپاه در ماموریت‌های خود هرچه جلوتر رفته کار سخت تر شده و ادامه آن نیازمند به استقامت و بصیرت  بیشتر دارد.


وی استقامت را از ویژگی‌های اساسی بسیج برای فتح قله ها توصیف و تاکید کرد: بسیجیان باید این ویژگی‌ها را در قدم اول در خود و سپس در اقشار مختلف ملت ایران تقویت و نهادینه کنند.


مسئول یگان امنیت قرارگاه امام علی استان خراسان با بیان این موضوع که بسیجیان هرچه جلوتر رفته کار؛ رسالتشان سخت تر شده ولی جلوه های پیروزی متفاوت می شود، تصریح کرد: بسیج مصداق حضور مردم در صحنه است و در سال گذشته با وجود فته های طراحی شده دشمنان در قالب جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی، نقش آفرینی بسیجیان و حضور به موقع آنان در صحنه با تکیه بر بصیرت و ولایت مداری، نقشه های دشمنان را در براندازی نظام خنثی کرد.


غفورپور در ادامه همه این توفیقات را در سایه تفکر بسیجی توصیف و تصریح کرد: این افتخارات را بسیجیان باید برای خود ثبت و ضبط و نگهداری کنند.


در این همایش علاوه بر برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، از ۲۲ بسیجی برتر شهرستان در قالب پنجمین جشنواره مالک اشتر در رده های مختلف بسیج تجلیل و هدایایی به آنان تقدیم شد.

کد خبر 1735693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha