برگزار کنندگان انتخابات قانون و اصل وحدت را رعایت کنند

مهاجر تاکید کرد: باید برگزار کنندگان انتخابات قانون و اصل وحدت و رازداری را رعایت کرده و از تجربه انتخابات گذشته برای ایجاد شرایط خوب و مشارکت حداکثری استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر امروز (یکشنبه ۵ آذر) در همایش هیئت‌های بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ‌ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گلستان گفت: بازرسی به معنای دستگیری و راهبری است و نظارت صحیح بر اجرای فرایند انتخابات بر عهده بازرسین گذاشته شده است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه بازرسین انتخابات نباید برای کاندیدایی فعالیت کنند، افزود: کار انتخابات کاری تیمی و شبکه ای است و اصل وحدت در این راستا اهمیت دارد.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی و ستاد بازرسی همچون یک خانواده در انتخابات هستند و باید با انجام کار گروهی، با دقت و عمل به قانون برای حضور حداکثری تلاش شود.

مهاجر اظهارداشت: نتیجه کار گروهی و تعاملی در انتخابات، هم افزایی اعضای پنج کمیسیون ستاد انتخابات، امنیت، هیئت نظارت شورای نگهبان، هیئت بازرسی و پیشگیری و تخلفات انتخاباتی را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: باید برگزار کنندگان انتخابات قانون و اصل وحدت و رازداری را رعایت کرده و از تجربه انتخابات گذشته برای ایجاد شرایط خوب و مشارکت حداکثری استفاده کنند.

کد خبر 1735699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha