بسیج، مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است، گفت: بسیج، سخت‌ترین مشکلات را حل کرده است. روزی در جنگ سخت و امروز در جنگ نرم و ترکیبی پنجه در پنجه دشمن دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در اجتماع بسیجیان شهرستان کلاله با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، این نهاد را شجره طیبه‌ای دانست که سبب شکست دشمن ور عرصه‌های مختلف شده است و اظهارکرد: امام خمینی (ره) با تاسی از قیام سیدالشهدا (ع) قرائت صحیح از اسلام ناب را به ما آموخت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی به دلیل پیروی از اسلام ناب است، به ویژگی‌های اسلام ناب اشاره کرد و گفت: اسلام ناب همان اسلام مبارز و مجاهد، اسلام عدالتخواه و استکبارستیز و اسلام شهادت و عاشورایی است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به ما آموخت که مراقب اسلام آمریکایی باشیم. این همان اسلامِ سازش‌کار با طاغوت و مستکبران عالم، اسلام تحجر و التقاط است و دشمن به‌دنبال این است که اسلام آمریکایی را با اسلام ناب جایگزین کند.

حجت‌الاسلام دیلمی خاطرنشان کرد: ما از امام خمینی (ره) آموختیم که چگونه در سایه مقاومت و ایستادگی، از دل تهدیدها، فرصت ایجاد کنیم و شجره طیبه بسیج مصداق همین موضوع است. زمانی که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد، آمریکایی‌ها ملت ایران را تهدید کردند و فرمان تاسیس بسیج در چنین شرایطی صادر شد.

وی بیان کرد: در شرایطی که دنیا در چپاول و غارت ابرقدرت‌های شرق و غرب بود جمهوری اسلامی هژمونی جریان استکباری را با گفتمان بسیج و روح مقاومت و ایستادگی در هم شکست. امروز دشمن به‌رغم همه توطئه‌ها، در عرصه‌های مختلف از ملت ایران شکست خورده و این مرهون گفتمان بسیج و انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است، گفت: بسیج، سخت‌ترین مشکلات را حل کرده است. روزی در جنگ سخت و امروز در جنگ نرم و ترکیبی پنجه در پنجه دشمن دارد.

وی تاکید کرد: بسیج فقط یک سازمان نظامی نیست بلکه یک تفکر و فرهنگ بوده که از دل اسلام ناب خارج شده است. یکی از نتایج حضور بسیج، زنده بودن انقلاب است. جریان‌های نفوذ و نفاق و مستکبران ببینند که حضور بسیج در صحنه به معنای پویایی، رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1735741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha