پیشرفت ها و دستاوردهای نظام باید به مردم اطلاع رسانی شود

فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد شیروان گفت: همگی باید در مسیر امیدآفرینی گام برداریم و برای امیدآفرینی، پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که در مجموعه‌ای که مشغول هستیم را به اطلاع عموم برسانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار سید محسن حسینی، یکشنبه شب پنجم آذرماه در مراسم افتتاحیه دوره 252 آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان اظهار کرد: سربازان ما در حفظ امنیت و آرامش کشور بسیار تاثیرگذارند و یکی از مزایای این دوران نظم پذیری، قانونمندی و افزایش حس تعلق به سرزمین عزیزمان ایران است و امیدواریم مهارت‌های زندگی دسته جمعی شما عزیزان نیز ارتقا یابد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت برای همه ملت‌ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و ظرف هر کار اقتصادی، اجتماعی و غیره امنیت است و نقش سربازان در نیروهای مسلح بی بدیل است و حداقل نیمی از نقش دفاعی امنیتی نیروهای مسلح از بدو انقلاب توسط سربازان تأمین شده است.

سرهنگ پاسدار حسینی عنوان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تغییر نگاه و جایگاه سرباز در کشور بود که با حاکم شدن تفکر دینی و انقلابی، سرباز و سربازی به یک خدمت مقدس و مجاهدت تبدیل شد..

آیین افتتاحیه دوره ۲۵۲ مزین به نام شهدای غزه در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان با حضور فرماندهان ، مسئولین ، سربازان آموزشی و خانواده آنان برگزار شد.

آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان به عنوان تنها مرکز آموزش رزم مقدماتی سرباز سپاه در شرق کشور است.

کد خبر 1735743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha