نخستین نشست تخصصی نقد کتاب «حجم سبز» در کاشان برگزار شد

نخستین نشست تخصصی نقد کتاب «حجم سبز» با رویکرد بررسی مجموعه شعر «استعاره از بیروت» در حوزه هنری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نخستین نشست تخصصی نقد کتاب «حجم سبز» با رویکرد بررسی مجموعه شعر «استعاره از بیروت» سروده خانم انسیه رجب‌زاده در حوزه هنری کاشان برگزار شد.

این محفل که با حضور دکتر علی داودی شاعر، منتقد ادبی و مدیر دفتر شعر حوزه هنری تهران و دکتر حسنا محمدزاده شاعر، پژوهشگر و مدرس دانشگاه کاشان برگزار شد، با استقبال و حضور گرم شاعران و ادب دوستان همراه بود.

در این نشست علاوه بر نقد و بررسی کتاب استعاره از بیروت توسط استاد علی داودی و خانم حسنا محمدزاده، شاعران و اساتیدی چون استاد احمد قنادزاده، استاد جعفر رسول‌زاده و آقایان: میلاد حبیبی، مرتضی حُسنی، محمدجواد اکبری، مبین صباغیان، مهدی قنبری، مرتضی دهقان، علی رییسی و خانم‌ها: رضوانه سخنگو، ندا نیکخواه، طاهره درویش‌پور و مریم محبوبی به شعرخوانی پرداختند.

همچنین محسن سلطانی شاعر و مدیر انتشارات ادبستان علاوه بر شعرخوانی، مختصری در مورد ویژگی‌های کتاب و چگونگی انتشار آن به گفتگو پرداخت.

در ادامه انسیه رجب‌زاده مولف کتاب، بعد از قرائت شعری به گفتگو در مورد تجربیات شعری، شرایط سال‌های سرودن و فعالیت‌های هنری خود پرداخت.

کد خبر 1735766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha