14 مدرسه در طرح شهید عجمیان نوسازی شد

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان گفت: در قالب طرح شهید عجمیان، ۱۴ باب مدرسه در سطح این شهرستان رنگ آمیزی، نوسازی و زیباسازی شده است.

علی ساجدی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: طرح شهید عجمیان با همکاری اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی در مناطق محروم روستایی و کم برخوردار اجرا می شود و تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

 وی با اشاره به کارهای انجام شده بسیج برای دانش آموزان نیازمند، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در یک سال اخیر تعداد ۴۵۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰۰ بسته معیشتی نیز بین دانش آموزان و نیازمندان شهرستان توزیع کرده است.

 ساجدی عنوان کرد: طی این مدت بسیج دانشجویی شیروان نشست های روشنگری و جلسات بصیرتی متعددی باحضور مسئولان و سخنرانان کشوری از جمله مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، معاون اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی کشور، مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئولان استانی برگزار کرده است.

 مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان بیان کرد: بسیج دانشجویی شیروان دانشجویان دانشگاه های شیروان را به مراسم و اردوهایی متعددی از قبیل راهیان نور، دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار ریاست جمهوری و دیدار با ریاست قوه قضاییه اعزام کرده است.

 ساجدی با اشاره به بخشی از فرمان امام خمینی(ره) در تاسیس بسیج دانشجویی مبنی بر اینکه"من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولان نظام اسلامی از شما(بسیج دانشجو و طلبه) غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت" خواستار حمایت و توجه جدی مسئولان به مطالبات و مسائل و مشکلات دانشجویان شیروانی شد.

وی بیان کرد: بسیج در حوزه های مختلف اقدامات خوبی انجام داده که این را وظیفه خود دانسته و به آن افتخار می کند.

کد خبر 1735832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha