لزوم تعمیق تفکر بسیجی در مسیر توسعه

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید براینکه توسعه و تعمیق تفکر بسیجی مورد انتطار است، گفت: فکر بسیجی فکر اصیل اسلامی است براساس ارزش ها حرکت می کند همچنین مهم است در مسیر توسعه و نوآوری حرکت نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله صادق آملی لاریجانی-رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ضمن ادای احترام به مقام هشت شهید خوشنام بسیجی عملیات والفجر ۶ مدفون در مسجد فاطمه الزهرا(س) وبا گرامیداشت هفته بسیج و تحسین اندیشه بلند امام خمینی(ره)، با بیان اینکه شهادت و جهاد در راه خدا برای خود شهید و مجاهد یک تعالی و عروج نیست بلکه شهادت، فرهنگ سازی و تمدن سازی عمیق را همراه دارد، اظهار کرد: موزه دفاع مقدس نیز نوعی تجلی فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بااشاره به اهمیت و جایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس به درستی جهاد کردند، بعد از جنگ نیز برای پیشرفت کشور جهادی ورود کردند که شایسته تحسین است.

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید براینکه توسعه و تعمیق تفکر بسیجی مورد انتطار است، گفت: فکر بسیجی فکر اصیل اسلامی است براساس ارزش ها حرکت می کند همچنین مهم است در مسیر توسعه و نوآوری حرکت نمایند.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها، بیان کرد: جبهه مقاومت در غزه براساس اندیشه بسیجی درحال وقوع است که امید داریم به لطف خداوند متتعال شاهد نابودی این رژیم منحوس باشیم.

آیت الله آملی لاریجانی به مقاومت مردم سوریه و غزه اشاره کرد و گفت: این رنج که مردم مظلوم در غزه و سوریه متحمل می شوند در مسیر جهاد فی سبیل لله درحال وقوع است.

وی با بیان اینکه جهاد و شهادت در قرآن آمده و امام خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج مروج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت شده اند، افزود: مقام معظم رهبری نیز تداوم نگاه و نظر امام راحل را با قوت مورد توجه دارند تاجاییکه با مطالعه کتاب های دفاع مقدس و نوشتن تغریز برای آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس پیگیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به ضرورت تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران، از اعلام آمادگی برای حمایت جهت تکمیل این پروژه فرهنگی خبر داد.

کد خبر 1735845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha