دیپلماسی قوی با کشورهای همسایه داریم

سردار گودرزی با بیان‌اینکه با کشورهای همسایه دیپلماسی بسیار قوی، لحظه‌ای واطمینان بخش داریم، گفت: در مرزها مشکل امنیتی دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سردار احمد علی گودرزی امروز(دوشنبه، ۶ آذر) در جریان بازدید از نوار مرزی و پاسگاه‌های مرزبانی این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران چشمان بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و برای تامین امنیت سینه سپر کرده‌اند و در راستای تسهیل‌گیری امور اقتصادی در مرزها با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط گام بر می‌دارند.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان‌اینکه با کشورهای همسایه دیپلماسی بسیار قوی، لحظه‌ای واطمینان بخش داریم، افزود: با کشورهای همسایه ارتباط تنگاتنگ و نزدیک داریم و با همتای پاکستانی دیداری داشتیم و فردا نیز با همتای عمانی دیداری خواهم داشت.

وی با اشاره به اینکه امنیت خوبی در مرزهای کشورمان با کشورهای همسایه برقرار است، تصریح‌کرد: مرزبانان کشور ما به صورت لحظه‌ای با همتایان خود ارتباط دارند و هر مشکلی که ایجاد شود با همتایان خود در میان گذاشته تا مسئله پیش آمده، سریعا برطرف شود.

سردار گودرزی با بیان‌اینکه در مرزها مشکل امنیتی دیده نمی‌شود، گفت: روزبه روز ارتباط با کشورهای همسایه در حال ارتقاء است.

فرمانده مرزبانی فراجا به بازدید خود از عملیات انسداد نوار مرزی در شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: انسداد نوار مرزی آستارا در تامین امنیت نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به احداث پل مرزی بین ایران و جمهوری آذربایجان بر روی رودخانه مرزی آستارا چای، ادامه داد: این پلی که احداث می‌شود پل دوستی، مودت و برادری بین ایران و کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان است که رفت و آمد و مبادلات تجاری را تسریع می‌بخشد.

سردار گودرزی با بیان‌اینکه در جریان این بازدید به همکاران مرزبانی دستور داده شد برای تسهیل در ساخت پل، همکاری لازم را داشته باشند تا پل در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد، افزود: یکی از گذرگاه‌های مهم کشور که نقش مهمی در اقتصاد کشور ما دارد مرز زمینی آستارا است که احداث و تکمیل این پل نقش تاثیرگذاری در این راستا دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه در همه مرزها شاهد مبادلات تجاری با کشورهای همسایه هستیم، خاطرنشان‌کرد: مرزبانان در این جهت تسهیل‌گری را انجام داده و همکاری لازم را دارند تا هیچ مانعی بر سر راه ایران و کشورهای همسایه در رابطه با مبادلات تجاری نباشد.

کد خبر 1735932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha