فرهنگ بسیجی ضامن پیشرفت کشور است

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: فرهنگ و معارف بسیجی ضامن پیشرفت و سعادت کشور در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار پاسدار نورخدا قاسمی، امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان ادارات شهرستان اراک، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر متعالی است که در جامعه ما جایگاه ویژه ای دارد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان این فرهنگ ارزشمند و متعالی می‌تواند زمینه‌ ساز جهانی شدن اسلام شود، افزود: امروز در نیا شاهد ترویج و تبیین بیش از پیش این فرهنگ هستیم.  


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اضافه کرد: بسیجیان سرافراز در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی در صحنه حاضر شدند و با ایمان به خدا، ولایتمداری و ایثار در برابر کفر جهانی ایستادگی کردند.  

فرهنگ بسیجی ضامن پیشرفت کشور است

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است و امروز فرهنگ بسیجی در تمامی عرصه‌های جهانی و بین‌المللی در حال شکوفایی است، گفت: تقویت این فرهنگ در جامعه ضروری است و باید همه در راه تقویت این فرهنگ گام اساسی بردارند.

 سردار قاسمی همچنین به حوادث اخیر در غزه نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان حماس با تاسی از فرهنگ بسیج با تعداد کم در برابر ارتش غاصب اسرائیل که پیشتیبانی همه کشورها و مستکبران جهان را داشن ایستادگی کردند.

این هم رزم شهدا با اشاره به پیروزی و افتخار آفرینی رزمندگان حماس، ادامه داد: حماس کوچکترین جبهه مقاومت منطقه است که این چنین افتخار آفرینی کرده است و اگر رزمندگان اسلام به پا خیزند تمام دشمنان و کفر جهانی را نابود خواهند کرد.  

کد خبر 1735944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha