مساجد آذربایجان‌غربی در صدا و سیمای استان معرفی می‌شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: در قالب تفاهم نامه ایی با صدا و سیمای استان مساجد و فعالیت های کانون ها معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، امروز ۶ آذرماه، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی با حجازی فر، مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار کرد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی در ابتدای این دیدار گفت: تمرکز اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ستاد روستاهای محروم و کم برخوردار با حضور مردم و اعضای کانون ها است.

وی افزود: در ایام فاطمیه کاروانی در قالب هیئت نوجوانان راه اندازی خواهد شد که پیش بینی شده که این کاروان در ۵ مسجد ارومیه حاضر شود. رضایی مداحی، حضور مبلغ، هم‌خوانی سرود، پذیرایی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از جمله فعالیت های این کاروان است.

مساجد آذربایجان‌غربی در صدا و سیمای استان معرفی می‌شوند

ناصر حجازی فر، مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوانی برای مساجد هستند که فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال می کنند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در زمینه معرفی مساجد و کانون ها گام های موثری برداریم.

گفتنی است؛ دیدار مدیران کانون های فرهنگی و هنری سطح یک با مدیر کل صدا و سیمای استان، برگزاری دوره های آموزشی و استعدادیابی اعضای مسجدی و تولید هفتگی برنامه به صورت مجله در مورد مساجد از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

کد خبر 1735957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha