خدا ازدواج را یکی از عوامل آرامش انسان ها معرفی کرده است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی گفت: در زندگی انسان به آرامش و آسایش نیاز دارد که آرامش جز روزی های الهی است و خدای متعال ازدواج را یکی از عوامل آرامش انسان ها معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام عسگر امامی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی، امروز در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) که مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد، اظهار کرد: در زندگی انسان به آرامش و آسایش نیاز دارد که آرامش جز روزی های الهی است و خدای متعال ازدواج را یکی از عوامل آرامش انسان ها معرفی کرده است.

وی ادامه داد: ممکن است انسان در زندگی خود آسایش داشته باشد اما لزوما آرامش نخواهد داشت و دشمن تلاش می کند با آسایش های موقت آرامش ما را بگیرد و یکی از راه هایش برای رسیدن به هدف خود تغییر سبک زندگی ما ایرانی هاست و برای رسیدن بدان از فیلم و سریال و شبکه های مجازی و رسانه استفاده می کند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی تصریح کرد: رسیدن به آرامش باید جزو اولویت های طلبه ها باشد و متاسفانه تغییر نگاه به زندگی و در اولویت قرار گرفتن آسایش به جای آرامش موجب مشکلات عدیده ای در جامعه شده است که کاهش فرزندآوری و ازدواج و افزایش طلاق از جمله آنهاست.

وی گفت: متاسفانه شعار  «فرزند کمتر، زندگی بهتر» یکی از شگردهای دشمنان اسلام برای حمله به جامعه اسلامی بود و نتایج آن تا سال ها در کشور باقی خواهد ماند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی افزود: متاسفانه در ازدواج ها هم ملاک و اولویت ها تغییر پیدا کرده است و برای برخی ها دیانت و دین داری در اولویت های دسته چندم است و آنچه که برایشان اهمیت دارد آسایش در زندگی است و این مسئله نتیجه خود را در افزایش اختلافات و نارضایتی ها و افزایش طلاق در جامعه نشان می دهد.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت: غزه امروز غرق در خون است، اما با وجود همه این جنایت ها علیه فلسطین، مردمان مقاوم آن جانانه از وطن و کشورشان دفاع می کنند و تصاویر و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی گویای مقاومت همراه با آرامش درونی فلسطینی هاست.

حجت الاسلام امامی ادامه داد: پدری فرزند خونین خود را در بغل می گیرد و ندای الله اکبر سر می دهد، به شهادت هم افتخار می کند و این نشانگر آرامش ملت مقاوم فلسطین است که از ایمان آن ها به الله نشأت می گیرد و باید مراقب باشیم دشمن به بهانه های آسایش و ... آرامش ایمانی ما را از جامعه نگیرد..

کد خبر 1736025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha