آثار خارجی به دبیرخانه هیجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی رسید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: دو نفر از شاعران آقا و خانم اهل بیت (ع) از کشور آلمان با موضوع امام رضا (ع) قبل از انتشار فراخوان به دبیرخانه دائمی هیجدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری آثار ارسال کردند.

علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت:  دو نفر از شاعران  آقا و خانم اهل بیت (ع) از کشور آلمان با موضوع امام رضا (ع) قبل از انتشار فراخوان به دبیرخانه دائمی هیجدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی آثار ارسال کردند.

وی افزود: شق و علاقه به اهل بیت (ع) موجب شده که شاعرانی از اروپا و کشور آلمان ذوق و علاقه و محبت خود را به اهل بیت (ع) در قالب شعر به زبان لاتین ابراز  کنند.

نوروزی ادامه داد: این شاعران با اشاعه فرهنگ منور امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) یاریگر ما در برگزاری کمی و کیفی جشنواره در این دوره هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته علاوه بر شاعران داخلی آثاری از کشورهای ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان نیز به دبیرخانه ارسال شده بود.

کد خبر 1736026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha