کتاب بخوان در مسابقه کتابخوانی «لبخند یک معجزه» برنده شو

هراسانی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «لبخند یک معجزه» مجموعه خاطرات رزمندگان مازندرانی لشکر ۲۵کربلا در عملیات والفجر هشت (فتح فاو) خبر داد و گفت: شرکت کنندگان پاسخنامه را به شماره ۰۹۳۶۵۱۶۶۶۳۹در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

حمیدرضا هراسانی-رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ایام فاطمیه ضمن تشریح فعالیت های بسیج هنرمندان در راستای شناسایی استعداد های هنری و زمینه سازی برای تربیت متعهد و انقلابی، اظهار کرد: تلاش داریم زمینه انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و بسیج در قالب برنامه‌ها و فعالیت‌ها با حضور هنرمندان شریف این خطه از شمال کشور با استفاده از ظرفیت رشته‌های مختلف هنری و ادبی فراهم شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان مازندران از کتاب «لبخند یک معجزه» خبر داد و افزود: این کتاب شامل مجموعه خاطرات رزمندگان مازندرانی از لشکر ۲۵کربلا حاضر در عملیات والفجر هشت (فتح فاو) است که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به زیور چاپ آراسته شد.

هراسانی با بیان اینکه دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، دانشجویان مخاطبین خاص این مسابقه کتابخوانی هستند، یادآورشد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

وی ۳۰دی ماه را آخرین مهلت ارسال پاسخنامه به دبیرخانه مسابقه کتابخوانی «لبخند یک معجزه» اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای دریافت فایل PDF کتاب و پاسخنامه به دفتر سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا واقع در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مراجعه و یا با شماره ۰۱۱۳۳۳۶۷۰۷۹ تماس حاصل نمایند.

هراسانی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند پاسخنامه را به شماره ۰۹۳۶۵۱۶۶۶۳۹در پیام رسان ایتا ارسال کنند، خاطرنشان شد: آئین اختتامیه به همراه معرفی برترین ها همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

کد خبر 1736047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha