آزاده فلسطینی: آثار ضرب و شتم صهیونیست‌ها هنوز بر بدن من است

عطاف جرادات، آزاده فلسطینی صبح امروز پس از آزادی گفت: آثار ضرب و شتم صهیونیست‌ها هنوز روی بدن من است و بهای آزادی ما به قیمت خون مردم ما در نوار غزه و تخریب خانه هایشان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، عطاف جرادات (۵۰ ساله)، اهل شهر سیله الحارثیه  نزدیک جنین  در شمال کرانه باختری، به مدت دو سال در بازداشت بوده است و دو پسرش نیز در زندان هستند.

وی،  یکی از زندانیان زن فلسطینی است که صبح امروز سه شنبه (هفتم آذر ماه) در تبادل اسرا آزاد شده است، گفت: زندانیان زن فلسطینی  بعد از ۷ اکتبر گذشته به شدت مورد ضرب و شتم و تحقیر قرار گرفته‌اند.

این آزاده فلسطینی گفت: پس از ۷ اکتبر، زندانیان زن منزوی شدند و من مورد ضرب و شتم قرار گرفتم، به ما توهین کردند و بدون تخت و پتو ماندیم.

وی خاطرنشان کرد: مقامات اسرائیلی سعی کردند روحیه ما را بشکنند، اما خود شکست خوردند.

وی ادامه داد: گویی در خواب زندگی می‌کنم، پس از دو سال بازداشت سخت، امروز آزادم و در زندان را شکستیم.

عطاف جرادات گفت: شرایط زندان‌های اسرائیل بسیار بد است و از عرف زندان خارج شده است.

وی گفت: ما می‌دانیم که بهای آزادی ما به قیمت خون مردم ما در نوار غزه و خانه های آنها که ویران شده است، است و این بهای سنگینی است.

وی ادامه داد: من برای آنها سرم را بالا می گیرم و انشاءالله به زودی روزی می‌رسد که شاهد آزادی همه زندانیان در بند باشیم.

از صبح روز جمعه، نوار غزه شاهد آتش‌بس موقت بشردوستانه است و توافقنامه تبادل اسرا و معامله منعقد شده بین جنبش فلسطینی حماس و اسرائیل با میانجیگری قطری-مصری-آمریکایی انجام شده است.

با ادامه تبادل اسرای فلسطینی و گروگان‌های اسرائیلی در دور چهارم، اسرائیل ۱۵۰ اسیر فلسطینی را از زندان‌های خود آزاد می‌کند و در مقابل حماس ۵۰ غیرنظامی اسرائیلی را که همگی زن و خردسال هستند آزاد می‌کند.

در حالی که قرار بود آتش‌بس بشردوستانه روز دوشنبه پایان یابد، طرف‌های ذی‌ربط موافقت کردند که آن را برای دو روز دیگر تمدید کنند که شاهد آزادی تعداد بیشتری از اسرای فلسطینی و اسرائیلی باشیم.

کد خبر 1736078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha