آزادی ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد برای سالگرد شهادت حاج قاسم در دستور کار قرار گرفت

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان با اشاره به تقارن امسال سالگرد حاج قاسم با روز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها گفت: در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اولویت با زنان زندانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الله موسوی قوام، بعد از ظهر سه‌شنبه(۷ آذر) در نشست ستاد دیه استان از آزادی ۱۷۰ نفر از زندانیان جرایم‌ غیرعمد در هشت ماهه امسال خبر داد که مبلغ کل بدهی آنان ۳۵۵ میلیارد تومان بوده است.

مدیر دفتر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان با اشاره به وصول بیش از ۸۰ درصد از تعهدات جشن گلریزان امسال؛ اعلام کرد: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۸ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان است؛ ابراز امیدواری کرد:  تا پایان سال جاری ۳۰۰ نفر از این زندانیان آزاد شود.

موسوی قوام آمار ورودی زندان‌های استان را بی سابقه خواند و گفت: فقط در همین دو ماه اخیر ۱۳۶ نفر ورودی داشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را یکی از برنامه های مهم و شاخص سالگرد حاج قاسم اعلام و بیان کرد: سال گذشته بیش از ۶۳ نفر آزاد شدند که امیدواریم امسال هم بتوانیم به نیت سن حاج قاسم ۶۳ نفر را آزاد کنیم.

مدیر دفتر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اشاره به تقارن امسال سالگرد حاج قاسم با روز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها گفت: در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اولویت با زنان زندانی است.

وی از فراهم کردن مقدمات آزادی ۱۴ نفر زندانی به مناسبت هفته بسیج خبر داد که طی روزهای آینده آزاد خواهند شد.

کد خبر 1736091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha