عیار هر فردی را باید با ولایت سنجید

سردار جواد محمدی سلیمانی عیار هر فردی را با آن چیزی که حضرت زهرا (س) به خاطر آن شهید شد و حضرت ابوالفضل (ع) به خاطر آن تکه تکه شد یعنی باید با ولایت سنجید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،سردار جواد محمدی سلیمانی در یادواره ۳۹ شهید منتسب به خانواده های شهرداری جیرفت، گفت: روزی در سوریه رزمندگان ما در مقابله با داعش مردانه ایستادند و جنگیدند.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان افزود: رزمندگان در گردان های جیرفت، عنبرآباد، رودبار، کهنوج و قلعه گنج تابعیت لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله را دارند یک روز دارزین بم را از دست تروریست ها نجات دادند و امروز در منطقه سراوان و جنوب شرق به طور شبانه روزی با معاندین و گروه های تروریستی می جنگند.

وی بیان کرد: اگر خداوند بخواهد یک سنت خود را ساری و جاری کند یکسری شرایط و الزاماتی می آورد.

سردار محمدی سلیمانی افزود: وقتی خداوند می خواهد اعمال حج کامل شود ابراهیم باید اسماعیل را به قربانگاه ببرد اما در اینجا عهد خدا برداشته می شود و گوسفندی از بهشت می آورند و اسماعیل ذبح نمی شود.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان ابراز کرد: وقتی اصلی ترین سنت خدا قرار است ساری و جاری شود و حکومت مستضعفان بر روی زمین برقرار شود پس باید حسین (ع) به گودی قتلگاه برود در اینجا عهد خدا برداشته نمی شود تا ما امروز شاهد باشیم که اربعینی راه اندازی می شود دستگاهی به وجود می آید که قرار است میلیون ها رزمنده را در آینده به کربلا، مکه و مدینه برساند.

وی تصریح کرد: تنها دستگاه امام حسین (ع) است که می تواند ۳۰ میلیون زائر را پشتیبانی کند، ۱۴۰۰ سال قبل حادثه کربلا برای چنین روزی اتفاق افتاد.

سردار محمدی سلیمانی یادآور شد: سال گذشته همه ما در کف خیابان ها، حادثه و واقعه ای مثل حادثه و واقعه کربلا را دیدیم، ۳۵۰ هزار نفر در اغتشاشات شرکت کردند، چادرهای عده ای عقب رفت روسری های بعضی ها برداشته شد.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در عالم خلقت مقامی بالاتر از مقام حضرت زهرا (س) نداریم، ابراز کرد: تنها یک راه رستگاری وجود دارد و آن همان راهی است که حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زهرا (س)، شهید حاج مهدی طیاری ها، علی بینا ها و حاج قاسم ها رفتند و آن دفاع از ولایت است.

وی اضافه کرد: آن روز بسیاری از مرد نماها در کوفه جواب سلام علی (ع) را نمی دادند و آن روز حضرت زهرا (س) سیلی خورد و پهلویش شکست مقام حضرت زهرا (س) به دلیل دفاع از ولایت است که رفیع می باشد، آن کسانی که با ولایت زاویه دارند بدانند راز بزرگی حاج قاسم و شهدا حمایت از ولایت است.

سردار محمدی سلیمانی عنوان کرد: سال گذشته در کف خیابان ها هم همین بود و عده ای از خواص از ۳۵۰ هزار نفر ترسیدند و لرزیدند و در مقابل آنها موضع نگرفتند.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بیان کرد: دینداری سخت است عده ای تا زمانی این دینداری به نفع شان باشد آن را لق لقه زبانشان می کنند.

وی با بیان این که جایی که همه به حسین (ع) پشت کردند حضرت ابوالفضل (ع) از آن حضرت دفاع کرد، گفت: اوج تحریم های تاریخ در کربلا بود آنهایی که دم از مذاکره می زنند اگر در عاشورا مذاکره بود که کربلا به وجود نمی آمد.

سردار محمدی سلیمانی ادامه داد: در کربلا آب و غذا را بر امام حسین (ع) و یاران آن حضرت بستند و امروز نمونه آن را در غزه مشاهده می کنیم، مگر می شود با یزدیانی مثل آمریکا و اسرائیل مذاکره کرد و با آنها کنار آمد.

فرمانده ۴۱ ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عباس شهید راه تحریم آب بود، ابراز کرد: بدن آن حضرت قطعه قطعه شد تا آب به اصحاب امام حسین (ع) برسد.

وی با اشاره به این که امنیت اتفاقی نیست، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم شهید شدند تا ما امنیت داشته باشیم.

سردار محمدی سلیمانی با بیان اینکه مسیر ولایت شهدا را بزرگ کرد، افزود: پشت هر صندلی که مسولان نشسته اند خون ۷۳ شهید ریخته شده تا آنها به مسئولیت برسند.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان عنوان کرد: عیار هر فردی را با آن چیزی که حضرت زهرا (س) به خاطر آن شهید شد و حضرت ابوالفضل (ع) به خاطر آن تکه تکه شد یعنی باید با ولایت سنجید.

کد خبر 1736131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha