ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت سالگرد شهادت شهید مجید شهریاری

لطیفی با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت سیزدهمین سالگرد شهادت شهید مجید شهریاری در زنجان گفت: ویژه مراسم شهریاران امروز به صورت پخش زنده تلویزیونی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه صدا و سیمای استان در سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید دکتر مجید شهریاری با هماهنگی و همکاری نهادهای فرهنگی استان رویداد فرهنگی هنری شهریاران را روز ۸ آذر از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل مجموعه شهرداری زنجان با حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: در این ویژه برنامه با حضور کارشناسان، هنرمندان، مسئولین استانی ، خانواده شهید شهریاری به ابعاد شخصیتی دکتر شهریاری ، نقش رژیم اشغالگر قدس در ترور ایشان پرداخت خواهد شد.

وی افزود:طبق هماهنگی بعمل آمده، در خلال این برنامه ارتباط زنده با شبکه های مختلف سراسری و استانی برقرار می شود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: پخش سریال صبح آخرین روز ( ویژه شهادت شهید شهریاری از اول آذرماه)، پخش مستند مجید فرزند ایران از ۷ آذرماه و پرداخت ویژه به موضوع در برنامه های روتین مانند زنجانا سلام، ائویم وگئجه لر در قالب دعوت از خانواده شهید ، دوستان و همدوره های شهید از دیگر تمهیدات معاونت سیما می باشد.

لطیفی با بیان اینکه شبکه استانی صدا در قالب ویژه برنامه فرزند ایران، با حضور دکتر بازرگان رئیس دانشگـاه زنجـان دوست و همکلاسی شهید شهریاری به بررسی ابعاد شخصیتی آن شهید بزرگوار می پردازد تصریح کرد: گفتگو با خانواده شهید شهریاری، گزارش مردمی، معرفی کتاب زندگینامه شهید شهریاری، نوشته زینعلی ، معرفی دستاوردهای علمی شهید شهریاری و نمایش از دیگر آیتم های این ویژه برنامه است.

وی با اشاره به اینکه فرزند ایران چهارشنبه مصادف با سالروز شهادت دکتر شهریاری از ساعت ۱۰ الی ۱۰:۵۵ از رادیو زنجان پخش خواهد شد ، خاطرنشان کرد:همچنین مستندهای میراث مجید و شکوه حماسه، نمایش رادیویی شهریاران را چه شد، سریال رادیویی ۵ قسمتی از اینجا تا بهشت و نمایش رادیویی یک روایت ساده در این ایام پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان عنوان کرد:معاونت اطلاعات و اخبار هم با تولید گزارش ویژه خبری، پوشش مراسم مرتبط و گفتگوی ویژه خبری شبکه اشراق به استقبال این مناسبت خواهد رفت.

لطیفی گفت:واحد شعر، سرود و موسیقی هم با تولید و انتشار سرود ایران اوغلی شهریـاری، در ساختار ارکسترال با شعر، تنظیم و صدای التفات داود بیگی بمدت۴ دقیقه یاد آن شهید والامقام را گرامی می دارد.

وی اضافه کرد:معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار موشن‌گرافیک “شهریار علم”، تولید و انتشار موشن گرافیک “بیست درصد”،تولید و انتشار اینفوگرافیک دستاوردهای علم هسته‌ای در ایران، تولید و انتشار پوستر شهید شهریاری، بازنشر مستند مجید فرزند ایران، تبلیغ سریال صبح آخرین روز و انتشار لینک تمامی قسمتهای سریال، بازنشر تولیدات سیما و صدا در خصوص شهید شهریاری و اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های مرتبط همراه مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 1736149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha