برگزاری محفل انس با قرآن کریم ارتش در آستان محمدهلال بن علی(ع)

محفل انس با قرآن به همت گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا مستقر در آران و بیدگل در آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محفل انس با قرآن به همت گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا مستقر در آران و بیدگل در آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

این مراسم  همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع) و در حاشیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاشان و آران و بیدگل، با حضور قاریان و حافظان ممتاز نیروی زمینی ارتش، فعالان قرآنی و مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این محفل قرآنی، سرگرد «نائب علی عبداللهی» از قاریان ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تلاوت قرآن کریم پرداخت و سروان «حسین اسلامی» از حافظان برتر ارتش جمهوری اسلامی در حضور حاضران، برنامه حفظ خود را اجرا کرد.

اجرای برنامه قرآنی توسط حافظ ممتاز «حسین خانی بیدگلی» نفر دوم مسابقات بین المللی کشور روسیه در سال جاری و تجلیل از این حافظ آران و بیدگلی و مرثیه خوانی مداح اهل بیت «محمد میرزایی» از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم ارتش در آستان محمدهلال بن علی(ع)

کد خبر 1736224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha