تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران پاسخ به نیاز روز کشوراست

فلاح لاله زاری رویکرد جدید ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را در تأسیس وراه اندازی کانون های تخصصی ویژه خواهران در مساجد را پاسخ به نیاز روز کشوردانست.

فرشید فلاح لاله زاری - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ رویکرد جدید ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را در تأسیس وراه اندازی کانون های تخصصی ویژه خواهران در مساجد را پاسخ به نیاز روز کشورعنوان کردوگفت: اجرای این طرح با استقبال بسیار بخش فرهنگی مواجه خواهد شد.

وی  با بیان اینکه دراکثر برنامه های فرهنگی وجلسات سهم ومخاطب  اصلی خواهران هستند افزود: حضور پررنگ خواهران ایجاب می کند که نقش خواهران درساختارهم به سمت پر رنگ شدن حرکت کند لذا این تدبیر کانون های فرهنگی هنری مساجد در واقع پاسخ به یک خلاء ونیاز امروز محسوب می شود.

فلاح لاله زاری با اشاره به اتفاقات سال گذشته در کشور و شعار نادرست دشمن براینکه نظام جمهوری اسلامی به زنان ودختران اهمیتی نمی دهد اظهار داشت: این تهمت نیازمند یک پاسخ شفاف وروشن است که ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با تأسیس کانون های ویژه وتخصصی خواهران می خواهدعنایت توجه نظام را به بانوان  از توجه اسلام وانقلاب اسلامی به زن نشأت گرفته به جلوه در بیاورد ودرساختارسهمی برایشان قائل می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با یادآوری اینکه با اجرای این طرح یک نیاز جدی جامعه امروز پاسخ داده می شود بیان کرد: حضور زنان و مردان در مسجد، موجب زنده نگه داشتن شعائر الهی می شود.

کد خبر 1736229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha