شهدای هسته ای زیرساخت پیروزی های جدید را در دنیا رقم زدند

ابطحی با بیا اینکه روزهای روشنی در آینده انقلاب در حال وقوع است و جمهوری اسلامی از قدرت منطقه به سمت جهانی شدن در حال پیشروی است گفت:شهدای هسته ای زیرساخت پیروزی های جدید را در دنیا رقم زدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید مجتبی ابطحی، دبیر کل جمعیت حمایت از فلسطین در چهارمین همایش ادبی فخر ایران با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: بمباران بر روی مردم بی دفاع کرانه باختری بی نهایت است و دستگیری های گسترده ای انجام شد اما مقاومت با مقاومت همه جانبه و متنوع به راه خود ادامه داد همچنان که آنها جنایات ترکیبی می کردند، مقاومت ترکیبی نیز شکل گرفت؛ مقاومتی که سیاستمداران و رسانه ها به نام پیروزی ترکیبی از آن یاد می کنند.

وی با اشاره به قدرت حماس در این عملیات گفت: رژیم صهیونیستی حتی نتوانست یک نفر از حماس را به اسارت بگیرد و به هیچ یک از زرادخانه های حماس دسترسی پیدا نکرد. حماس لحظه به لحظه شروط جدیدی به رژیم اسراییل تحمیل کرد.

ابطحی ادامه داد: از شروط حماس این بود که باید تمام مردم که از شمال به جنوب رفته اند، بازگردند و مواد غذایی در اختیار آنها قرار بگیرد اما از سوی دیگر اسرای اسراییلی را هر لحظه در یک نقطه آزاد می کرد. حماس مدیریت آتش بس را در دست داشت.

وی با بیان اینکه پیروز میدان مقاومت ولی فقیه رهبر انقلاب است، گفت: رهبر معظم انقلاب سال ها قبل اعلام کردند که کرانه باختری را مسلح کنید و بازوی سربازان حماس را بوسیدند و آنها را تایید کردند و با پشتیبانی روحی از آنها پیروزی جدید رقم خورد.

وی با بیان اینکه جبهه جدید عدالت خواهی شکل می گیرد، گفت: روزهای روشنی در آینده انقلاب در حال وقوع است و جمهوری اسلامی از قدرت منطقه به سمت جهانی شدن در حال پیشروی است اما متاسفانه توان رسانه ای آن قدر ضعیف است که نمی تواند چشاندن این لذت را نشان دهد. شهدای هسته ای زیرساخت پیروزی های جدید را در دنیا رقم زدند.

کد خبر 1736249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha