کنشگری بانوان در مساجد کلیدی‌ترین نقاط موثر در شبکه سازی فرهنگی است

مومن زاده گفت: فعالیت و کنشگری خواهران در مساجد یکی از کلیدی ترین نقاط موثر در شبکه سازی فرهنگی در مسیر جبهه سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، مهدی مومن زاده امروز چهارشنبه (۸ آذرماه) در همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان فارس گفت: یکی از الزامات دوران فرهنگی امروز در مسیر گام دوم انقلاب شبکه سازی، جبهه سازی در مسیر تمدن سازی اسلامی – ایرانی خواهد بود. 

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس تاکید کرد: ما از هر ظرفیت، منطقه، محله و مسجدی باید نقطه شروع این شبکه سازی و در مسیر پیشرفت آن جبهه سازی را فراهم کنیم و قطعا فعالیت و کنشگری خواهران در مساجد یکی از کلیدی ترین نقاط موثر در شبکه سازی فرهنگی و در مسیر جبهه سازی خواهد بود. 

این استاد دانشگاه افزود: اگر ما بتوانیم هدفمند، تخصصی و مبتنی بر مسئله محوری کانون های تخصصی خواهران را در سطح کشور شکل بدهیم، مسائل محله محور و مسجد محور مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در مسیر حل آن همه ظرفیت های شهر و استان را می شود فعال کرد. 

براساس این گزارش، وی در ادامه در خصوص تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری و نقش زن در مسئله یابی و حل مسائل و مشکلات و الزامات آن به تدریس پرداختند. 

لازم به ذکر است، همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران فارس در محل سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد. 

کد خبر 1736250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha