کارکنان نیروگاه نکا برای اهدای خون بسیج شدند

عمادی گفت: ۵۷نفر از کارکنان نیروگاه برق شهید سلیمی نکا که در امر تولید از پیشگامان هستند برای کمک به بیماران ۲۶ هزار و ۶۵۰ سی سی خون اهدا کردند.

سیدمیثم عمادی- رئیس اداره روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه استان مازندران بدلیل دارا بودن بیش از ۴ هزار و پانصد بیمار خاص، وجود ۶ مرکز جراحی قلب باز، گردشگر پذیر بودن و حوادث جادهای از استان های پر مصرف خون و فرآورده های خونی در کشور به شمار می آید، اظهار کرد: کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا در اقدامی خداپسندانه  ۲۶ هزار و ۶۵۰ سی سی خون خود را به نیازمندان به این مایع حیاتی اهداء کردند.

کارکنان نیروگاه نکا برای اهدای خون بسیج شدند

وی با بیان اینکه گروه سیار انتقال خون اداره کل انتقال خون استان مازندران به منظور تأمین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران استان در نیروگاه مستقر و اقدام به دریافت خون از داوطلبان نمودند، افزود: در این مرحله تعداد ۵۷ از واجدین شرایط در دو نیم روز، موفق به اهداء خون شدند.   

کارکنان نیروگاه نکا برای اهدای خون بسیج شدند

به گزارش شبستان،   انتقال خون مازندران با ۱۴ مرکز ثابت و سیار اهدای خون، تأمین خون مورد نیاز مراکز درمانی استان را به عهده دارد.

کد خبر 1736343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha