حمایت جهانی از مردم مظلوم غزه، تحولی در تاریخ بشریت است

سردار سلیمانی گفت: حضور مردم دنیا در خیابان‌ها برای دفاع از غزه و فلسطین یک تحول بزرگ در تاریخ بشریت به شمار می‌رود که این تحول را ملت ایران در سال ۱۳۵۷ آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار غلامرضا سلیمانی امروز (پنجشنبه ۹ آذر) در نخستین اجلاسیه شهدای بانوی اهل سنت کشور که به میزبانی بندرترکمن برگزار شد، با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در غزه اظهارکرد: دنیا این روزها نظاره‌گر جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه است. از دیگر سو همه، حمایت‌های جهانخواران به‌ویژه آمریکا را از این رژیم غاصب  کودک‌کش می‌بینند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در غزه مظلوم و مقتدر چندین هزار کودک و مادر به شهادت رسیده‌اند. زنان فلسطینی در غزه، مهم‌ترین بخش مقاومت مردمی هستند. این مادران هستند که با شهادت کودکان‌شان همچنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت در جهان اسلام در حال فراگیر شدن است، افزود: ترویج فرهنگ مقاومت و بیداری در سطح دنیا، از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع شده است. امروز وجدان‌های بیدار در سراسر دنیا برای حمایت از مردم مظلوم غزه به میدان آمدند.

سردار سلیمانی با اشاره به تظاهرات در کشورهای مختلف دنیا علیه رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: امروز مردم با هر دین و مذهبی در برابر وحشی‌گری و کشتار و تجاوز علیه رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و بزرگ‌ترین اجتماعات را در کشورهای خود شکل داده‌اند. همه این‌ها به برکت مقاومت ملت مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: حضور مردم دنیا در خیابان‌ها برای دفاع از غزه و فلسطین یک تحول بزرگ در تاریخ بشریت به شمار می‌رود که این تحول را ملت ایران در سال ۱۳۵۷ آغاز کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه «مقاومت» را یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی دانست که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد و گفت: مقاومت و پایداری درسی است که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا اکنون به آن تمسک جسته و همین هم سبب شد تا با وجود همه توطئه‌های دشمنان با قامتی راست و باصلابت به مسیر خود ادامه دهد.

وی با قدردانی از برگزاری نخستین اجلاس بانوان شهید اهل سنت کشور، بیان کرد: ملت ایران هفت هزار شهیده زن برای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که وجود ۹۲۰ شهیده اهل‌سنت چیزی جز مقاومت و ایستادگی ملت ایران نیست.

سردار سلیمانی با اشاره به تفرقه‌افکنی دشمنان در میان مسلمانان اظهارکرد: دشمن همواره در انقلاب اسلامی به دنبال آن بود که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند ولی هیچگاه نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

کد خبر 1736360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha