۳۰۰ دستگاه گرمایشی و بسته معیشتی در بیرجند توزیع شد

مراسم اهدای ۳۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی و ۳۰۰ سبد غذایی به مددجویان منطقه یک بیرجند به همت خیرین و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد مهران‌پور امروز صبح (۹ آذر) در حاشیه رزمایش کمک‌های مؤمنانه ( اهدای بخاری و سبد غذایی به نیازمندان) اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) رزمایش کمک‌های مومنانه با اهدای ۳۰۰ بخاری و ۳۰۰ سبد غذایی و در مجموع به‌ ارزش حدود ۹۰۰ میلیون تومان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ منطقه یک بیرجند با اشاره به این که این اقلام بین خانواده‌های نیازمند ساکن ۱۷ شهریور و حاشیه شهر بیرجند توزیع می‌شود افزود: اعتبار مورد نیاز برای تهیه لوازم گرمایشی از طریق کمیته امداد با هم افزایی مراکز نیکوکاری شهید تندگویان، لبخند فرشتگان، هلال‌احمر، بسیج محلات و دادگستری تامین شده است.

وی ادامه داد: در مدت ۸ ماهه امسال ۸۹۰ میلیون تومان به صورت نقدی، ۸/۵ میلیارد تومان به صورت کالا و ۳۰۰ میلیون تومان خدمات بهداشتی و درمانی با همکاری مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک شده است.

مهران‌پور گفت: نیازهای خانواده‌های مورد حمایت توسط شبکه‌ای از مددکاران حرفه ای در مجموعه کمیته امداد امام(ره) رصد و با همت خیرین، مراکز نیکوکاری و اعتبارات تخصیص یافته برطرف می شود.

گفتین است، تقدیر از مراکز نیکوکاری برتر شهرستان بیرجند با حضور مسئولان کمیته امداد استان و شهرستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر 1736372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha