محفل دورهمی صمیمانه ویژه دختر خانم ها با هدف جهاد تبیین

محفل دورهمی صمیمانه و لذت بخش ویژه دختر خانم ها اراکی به همت کانون فرهنگی هنری روح الله برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، در پی توطئه های فرهنگی و شبیخون دشمنان به ویژه از سال گذشته که جوانان و نوجوانان و دختران این مرز و بوم را نشانه گرفته است، ضرورت کار فرهنگی دوچندان شده است.

رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود در مخافل مختلف برا این مهم تاکید کرده اند و کانون های فرهنگی هنری مساجد که مجموعه های فرهنگی و دینی با محوریت مسجد هستند در این راستا گام های اساسی برداشته اند.

جامعه هدف کانون های مساجد بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند که در این راستا این پایگاه های فرهنگی آتش به اختیار وارد میدان شده و با برگزاری برنامه های مختلف در راستای جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر است گام های اساسی برمی دارند.

دوره همی دخترونه در مسجد خاتم الانبیاء(ص)

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله در رابطه با برگزاری این دوره همی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی امروز مورد هجمه های دشمنان قرار گرفته اند و رسانه های بیگانه تلاش های گسترده ای را در راستای ترویج بی بند و باری و دوری دختران از اخلاق و منش فاطمی و زینبی انجام داده اند.

عباس حسینخانی، با تاکید بر اینکه وظیفه همه افراد به ویژه مسئولان فرهنگی گام نهاد در مسیر جهاد تبیین است، بیان کرد: باید به هر زبان و شکلی که می توانیم نسل جوان را که آینده سازان ایران اسلامی هستند از توطئه های دشمنان آگاه کنیم.

وی به برگزاری دورهمی های ویژه دختران و پسران در کانون اشاره کرد و ادامه داد: این دورهمی ها با هدف ایجاد شور و نشاط در بین بچه، ارتباط هر چه بیشتر اعضا با یکدیگر و در نهایت آشنایی آنان با فرهنگ و معارف دینی و آگاهی از توطئه های دشمنان برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله ادامه داد: این برنامه با همراهی مربیان کانون فرهنگی هنری روح الله امروز پنج شنبه 9 آذر از ساعت 9 تا11 صبح در مسجد خاتم الانبیاء(ص) کوی امام علی(ع) برگزار شد.

کد خبر 1736374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha