استان گلستان رنگین کمان اقوام است

استاندار استان گلستان با بیان اینکه این استان ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اظهار داشت: استان گلستان رنگین کمان اقوام است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان در اجلاسیه شهدای زن اهل سنت در بندر ترکمن با بیان اینکه طبق آیه قران آنانکه در راه خدا مردند شهید نپندارید گفت: جایگاه شهید در این آیه شریفه به صراحت بیان شده است زیرا آنها نزد پروردگار هستند و روزی می خورند و با بیان امام ره که در این باره فرمودند شهید به وجهه الله نظر می کند این جایگاه را بهتر درک می کنیم.
وی با اشاره به هزاران شهید گلگون کفن  افزود: شهدا از اقوام مختلف در راه اعتلای نظام اسلامی و دفاع از کیان ارزشهای اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز چراغ راه آنها را گم نمی کنیم.
وی ادامه داد: شهدا تاکید کردند دست از حمایت ولایت برنداریم و امروز زعامت و رهبری در دست شخصیت حکیمی است که حافظ دین و مطیع امر خداست و شخصیتی است که بعد از ارتحال امام ره سکان نظام اسلامی را برعهده دارند و پرچم تعالی و پیشرفت را در دست دارند و هدایت مستضعفین را بر دوش می کشند.
وی گفت،: نباید فراموش کنیم که عاقبت بخیری ما در دل بستن به رهبر انقلاب و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در کشور است.
استاندار استان گلستان با بیان اینکه این استان ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اظهار داشت: استان گلستان رنگین کمان اقوام است و از تمامی نهادها در برگزاری این مراسم تشکر می کنیم.
کد خبر 1736408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha